استاندار اصفهان گفت: طرح‌های ارزیابی شایستگی عمومی مدیران دستگاه های اجرایی ضروری است و باید با جدیت دنبال شود.
کد خبر: ۷۸۰۳۰۷
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۴۱ 15 September 2019

عباس رضایی در جلسه شورای راهبری استان با اشاره به نظام آموزشی کارکنان دولت که از آن به آموزش مدیران یاد می‌شود با تاکید بر ضرورت بهره وری در آموزش خاطرنشان کرد: این موضوع باید به گونه‌ای باشد که ضمن رعایت مسائل حقوق مردم و انجام کارهای روزانه، بیشترین بهره‌وری آموزشی را از آن به دست آورد.

او اضافه کرد: برای شهرستان‌های دوردست باید آموزش هابه صورت مجازی انجام داد و همچنین محتوای آموزشی باید بر مبنای تحلیل مسئله و حل مشکلات باشد.

وی با بیان اینکه دوره‌های آموزشی برای مدیران ضمن برخورداری از جذابیت‌های لازم باید بتواند انگیزه لازم را در مدیران برای حل مسائل حیطه کاری خود ایجاد کند تصریح کرد:سند نیروی انسانی در استان اصفهان می‌تواند نتایج مثبتی در پی داشته باشد البته باید به صورت دقیق و با هدف ایجاد اعتماد کامل برای تبادل بین دستگاهی و همچنین برنامه‌ریزی بهتر باشد.

مدیرکل بهزیستی استان اصفهان نیز در این نشست با بیان اینکه تداوم در امر آموزش و همچنین بازآموزی بهتر می‌تواند مدیران را در امر یادگیری کمک کندگفت:آموزش و یادگیری باید جدی گرفته شود و برای آن بطور جدی برنامه ریزی کرد.

مرضیه فرشاد اضافه کرد: آموزش ادواری و همچنین دوره ای در راستای تقویت تبلیغات و همچنین ارائه خدمات بیشتر و مخاطبان از اهمیت بالایی برخوردار است.

 

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار