نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه یکی از وعده‌های دولت پس از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان، ستاد احیای زاینده‌رود بود، گفت: این در حد اعلام گزارش و مصوبه شورای‌عالی آب بود که روی کاغذ به انجام رسید.
کد خبر: ۷۸۰۳۱۵
تاریخ انتشار: ۲۴ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۸ 15 September 2019

ابوالفضل ابوترابی در ارتباط با پیگیری وعده‌های دولت در زمینه آب استان اصفهان و احیای زاینده‌رود پس از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان اظهار داشت: یکی از وعده‌های دولت پس از استعفای دسته‌جمعی نمایندگان اصفهان، ستاد احیای زاینده‌رود بود که مشابه آن برای دریاچه ارومیه انجام شد.

وی این‌گونه ادامه داد: این در حد اعلام گزارش و مصوبه شورای‌عالی آب بود که روی کاغذ به انجام رسید و تعدادی از جلسات آن هم برگزار شد اما پس از آن اقدامی صورت نگرفت و به همین دلیل نمایندگان اصفهان هنوز استعفای خود را پس نگرفته‌اند.

نماینده مردم نجف‌آباد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اقدام صورت‌گرفته و معضلات اجرای طرح سامانه دوم آب شرب اصفهان عنوان کرد: علاوه بر آن بودجه مورد نیاز سامانه دوم تأمین آب شرب در بودجه سال 98 بود که علی‌رغم اما و اگرها در صحن علنی مجلس آمد و تا حدودی به انجام رسید و با اعتبار مشارکتی در ردیف بودجه قرار گرفت.

وی افزود: این اقدام در ابتدا مشارکت را می‌طلبد که هنوز چیزی مشخص نشده است اما ابهاماتی در این خصوص هست و نیز وضعیت تحریم که در کشور وجود دارد و عدم اعلام آمادگی برای مشارکت از مشکلات این حوزه است.

ابوترابی با بیان اینکه خواسته‌های نمایندگان تا حدودی عملیاتی شده است، تصریح کرد: آنچه در این زمینه وظیفه دولت بود تا حدودی اجرا شد ولی به‌صورت مشارکتی در بودجه 98 قرار گرفت و این تا حدودی خواسته نمایندگان نیز بود.

وی در ارتباط با اقدام بعدی نمایندگان برای ادامه پیگیری این دو طرح ابراز کرد: نمایندگان اصفهان هنوز هیچ تصمیمی برای اقدام بعدی در جهت تکمیل این دو مورد ندارند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار