معاون فرماندار قرچک خبر داد؛
معاون فرماندار قرچک از نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۷۸۰۷۹۳
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ 17 September 2019

نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار در قرچک

به گزارش تابناک تهران، الله بخش حبیبی بعد از ظهر دوشنبه در جلسه ستاد تنظیم بازار شهرستان قرچک که با حضور معاون برنامه ریزی، اعضاء و روسای ادارات در سالن جلسات فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: بازار نقش مهم و کلیدی در رابطه با تأمین نیاز مردم دارد و در این راه مسئولین و دستگاه های ذیربط وظیفه سنگینی را بر عهده دارند.

وی به نظارت جدی بر واحدهای صنفی در راستای کنترل و تنظیم بازار برای جلوگیری از تخلفات احتمالی اشاره و بیان کرد: تنظیم بازار به عرضه و تقاضا بستگی دارد و با رویکردی که در بازار مشاهده می کنیم باید تلاش کنیم تا نظارت از دستمان خارج نشود و کلیه دستگاه ها به دنبال این باشند که دچار کمبود اقلام مورد نیاز مردم نشویم.

حبیبی تاکید کرد: بازاریان در قیمت گذاری باید اقشار کم درآمد را نیز مورد توجه قرار دهند و اصناف باید در این مورد نظارت کنند تا همه بتوانند از حداقل ها در زندگی برخوردار شوند.

معاون فرماندار تصریح کرد: حفظ آرامش بازار مصرف و حمایت از حقوق تولید کنندگان و مصرف کنندگان و شهروندان عزیز می باشد و نمایشگاه توزیع کالای اساسی مردم در سطح شهرستان یک خدمت رسانی خوب در جهت نیاز مردم است.

گفتنی است که در این جلسه هر یک از اعضاء ستاد تنظیم بازار شهرستان از اقدامات صورت گرفته گزارشی را به ریاست جلسه و اعضاء ارائه دادند و تصمیمات جدیدی نیز اتخاذ شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار