«مصیب امیری» تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را مطالبه فعالان حوزه گردشگری دانست و عنوان کرد: با افزایش تعطیلات هفتگی از یک به 2 روز فرصت بهتری در حوزه گردشگری استان ایجاد می‌شود.
کد خبر: ۷۸۰۸۳۶
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۶ 17 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان: «مصیب امیری» تعطیلی پنج‌شنبه‌ها را مطالبه فعالان حوزه گردشگری دانست و عنوان کرد: با افزایش تعطیلات هفتگی از یک به 2 روز فرصت بهتری در حوزه گردشگری استان ایجاد می‌شود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس ادامه داد: بیش از سه هزار اثر تاریخی و گردشگری در فارس به ثبت ملی رسیده است و 12 اثر نیز ثبت جهانی شده‌اند.

وی اضافه کرد: بازدید از این اماکن متعدد برای گردشگران شهرستان‌های همجوار استان در یک روز امکان‌پذیر نیست و اگر بخواهند یک سفر کوتاه داشته باشد تنها در یک روز تعطیل نمی‌توانند از جاذبه‌های چندانی بازدید به عمل آورند.

امیری با اشاره به تاثیر تعطیل شدن پنج‌شنبه‌ها در رونق گردشگری فارس گفت: علاوه بر اینکه فرصت بازدید بیشتری در روزهای تعطیل برای علاقمندان فراهم می‌شود در حوزه مشاغل مربوط به سفر و گردشگری نیز شاهد اتفاقات مطلوبی خواهیم شد.

وی تصریح کرد: تعطیلی روزهای پنج‌شنبه در فارس، همواره‌ از مطالبات اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس و فعالان حوزه گردشگری بوده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار