سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی کرج برای ارتقای سطح خدمات امدادی خود اقدام به خرید ۲۱ میلیارد تومان انواع تجهیزات و ماشین آلات کرد.
کد خبر: ۷۸۱۳۹۶
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۳:۵۷ 19 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ محمد یساولی رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج در نشست با خبرنگاران به داشته های فنی و امکانات امدادی این سازمان اشاره کرد و گفت: اکنون ۲۶ ایستگاه آتش نشانی در کرج فعال است و امسال ۲۱ میلیارد تومان اعتبار صرف خرید و واردات تجهیزات برای این ایستگاهها کرده ایم.
وی ادامه داد: همزمان با هفتم مهر روز آتش نشانی سه ایستگاه جدید آتش نشانی در کلانشهر کرج وارد عرصه امدادی این شهر خواهد شد.
رئیس سازمان آتش نشانی کرج ، افزایش شیرهای هیدرانت در سطح مناطق پرحادثه کرج برای مواقع امدادرسانی یکی دیگر از محورهای کاری این سازمان نام برد و گفت:  سال گذشته در سطح کرج ۶۲ دستگاه شیر هیدرانت نصب شده داشتیم که امسال ۳۰ دستگاه شیر جدید به آنها افزوده شد.
وی اظهار داشت: تا پایان امسال نصب ۵۰ دستگاه شیر هیدرانت دیگر در محلات کرج انجام خواهد شد تا بتوان در زمان وقوع حوادث سوزی به خوبی امداد رسانی داشت.
یساولی در ادامه آموزش عمومی ، دانش آموزی و کارکنان ادارات و دستگاه ها را از محور برنامه های سازمان آتش نشانی کرج برشمرد و گفت : امسال ۱۲ هزارو ۳۳۰ دانش آموز و سه هزار ۵۵۲ کارمند، کارگر و مددجوی زندان های کرج آموزش های امداد و نجات فرا گرفتند.
 رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرج یکی از اقدامات این سازمان برای توانمند سازی پرسنل آتش نشانی  ارتقای سطح سلامتی کارکنان این مجموعه دانست و بیان داشت: در این زمینه طرح هایی مانند سنجش و غربالگری سالانه پرسنل را داریم و طرح طب کار، سنجش بینایی، شنوایی، تراکم استخوان و ستون فقرات کادر امدادی به صورت مستمر انجام می شود.  
وی با بیان اینکه اکنون از مجموع از ۴۶۰ نیروی آتش نشان البرز ۱۵ نفر بانوان هستند، گفت: یکی از فاکتورهای مهم بحث توانایی و آمادگی جسمانی نیروی انسانی است که در این زمینه بسیارکارکردیم.
یساولی  بیان داشت: سازمان آتش نشانی کرج در ارائه خدمات به مردم جزو سازمان های پیشرو بوده ضمن آنکه در بحث مسابقات ورزشی و آمادگی جسمانی پرسنل این سازمان در سطح کشور از برترینها هستند.
وی به ویژه برنامه های روز آتش نشانی در کرج اشاره کرد و بیان داشت: افتتاح سه ایستگاه جدید آتش نشانی ، گشایش مجموعه استخر شنا ، اهدای خون به بیماران نیازمند ، دیدار با  کودکان بی سرپرست موسسه ایتام البرز، تجدید میثاق با شهدای هشت سال دفاع مقدس ، تجلیل از آتش نشانان برتر و بازنشستگان ، برگزاری تئاتر خیابانی  در هفت نقطه شهر کرج از جمله برنامههای روزآتش نشان در کرج  است .
امسال نیز ۲۰۰ نفر آتش نشان داوطلب  جذب  آتش نشانی کرج شده اند .
آتش نشانی کرج دارای ۱۰۰ دستگاه خودرو سبک و سنگین عملیاتی است .

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار