گردهمایی رزمندگان و پیشکسوتان گردان 410 غواص حضرت رسول از استانهای کرمان ، فارس ، اصفهان و هرمزگان ...
کد خبر: ۷۸۱۴۴۰
تاریخ انتشار: ۲۸ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۹ 19 September 2019

به گزارش «تابناک» کرمان، بیش از 250 نفر از رزمندگان و پیشکسوتان و غواصان دوران دفاع مقدس در گردان 410 غواص با نام گردان حضرت رسول از استان های کرمان ، فارس ، اصفهان و هرمزگان امروز در سالن اجتماعات غدیر سیرجان گرد هم آمدند تا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهداء و همرزمان غواص خود میثاق ناگسستنی خود را با شهداء به نسل جوان و فرزندان خود منتقل کنند.

گردان 410 در سیرجان دور هم جمع شدند

در این مراسم معنوی که خانواده شهدای غواص هم ازاستان های کرمان ، اصفهان ، فارس و هرمزگان حضور داشتند رزمندگان غواص به نقل خاطرات خود در دوران دفاع مقدس و شکافتن اروند رود برای عملیات های متعدد پرداختند و از شهدایی گفتند که به استقبال شهادت رفتند تا عملیات های متعدد به پیروزی برسند.

در ادامه این همایش یک روزه با رزمندگان غواص و مادران شهداء به گفتگو نشستیم که آنان نیز ادامه راه شهداء را در مسیر ولایت و رهبری عنوان کرده و بر حفظ ارزش های اسلامی تأکید نمودند.
آقای محمد محمود ابادی سرپرست فرمانداری سیرجان هم در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهداء ، غواصان گردان را نوجوانانی دلاور عنوان کرد که توانستند خط شکن عملیات های متعدد باشند.
وی با نقل خاطراتی از دوران دفاع مقدس خود و همراهی با غواصان برادامه راه شهداء تأکید کرد وافزود: همانطور که رهبری معظم فرمودند زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهداء کمتر از شهادت نیست و بر رسالت مردم در انتقال فرهنگ شهادت به نسل جوان تأکید کرد.

سرپرست فرمانداری ویژه در پایان به همراه دیگر هم رزمان خود با حضور بر مزار شهدای هشت سال دفاع مقدس، آنان را از افتخارات ایران اسلامی خواند که در راه اعتلای میهن اسلامی با ایثار جان خود امنیت و آسایش را برایمان به ارمغان آوردند.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار