از وعده تا عمل؛
شهردار اصفهان گفت:ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی و رانندگان زحمت‌کش تاکسی و سرویس‌های مدارس دست به دست هم داده تا مهر را به خوبی آغاز کنند.
کد خبر: ۷۸۱۷۱۶
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۶ 21 September 2019

به گزارش تابناک اصفهان، هر ساله از شهریور ماه صحبت در مورد آمادگی تمام نهادها و سازمان های مرتبط با دانش آموزان برای آغاز سال تحصیلی جدید به میان می آید اما واقعیت این است که همیشه شاهد حجم زیاد ترددها و بی سامانی در عبور و مرور هستیم.

اینکه چه اتفاقاتی مانع می شود که روزهای ابتدایی مهر وضعیت بهتری را در عبور و مرور شهروندان شاهد باشیم شاید نیاز به مباحث کارشناسی بیشتری داشته باشد .

اما امثال همچون سال های قبل شهردار اصفهان از آماده بودن شهر برای یک آغاز سال تحصیلی پر نشاط خبر داد.

قدرت الله نوروزی شهردار اصفهان با بیان اینکه این روز‌ها شهر آماده بازگشایی مدارس است و دانش‌آموزان و دانشجویان به عنوان طبقه خلاق شهر، به سمت مدارس و دانشگاه‌ها می‌روند تا شهر پُر از مهر شود گفت: ناوگان حمل ونقل عمومی شهر از جمله اتوبوس، مترو و تاکسی دست به دست هم داده تا مهر را به خوبی آغاز کنند.

او خاطرنشان کرد: سال گذشته برای مشارکت و استفاده از ایده‌ها و نظرات دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق جهت اداره بهتر شهر، برنامه‌ریزی خوبی انجام و نتایج مطلوبی حاصل شد، از این‌رو امسال نیز برنامه‌ریزی خوبی انجام شده که روز اول مهر به آن‌ها خواهیم گفت چگونه ایده‌ها و نظرات خود را به مدیریت شهری منتقل کنند.

شهردار اصفهان با اشاره به طرح خلاقانه سازمان مدیریت پسماند مبنی بر تعویض کتاب و دفتر کهنه دانش‌آموزان با لوازم‌التحریر نو در ایستگاه‌های ثابت بازیافت، تصریح کرد: این اقدام در راستای فرهنگ‌سازی بازیافت برای دانش آموزان است تا همه برای ارتقاء شهر همگام و همراه باشند.

به هز حال باید منتظر ماند دید روز دوشنبه اول مهر آیا وعده ها برای تسهیل عبور و مرور محقق می شود یا خیر.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار