مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد خبر داد
مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد گفت: با همکاری ویژه فرمانداری بویراحمد تیم پزشکی به منطقه محروم بلوط بلند لوداب اعزام و به مردم این روستا خدمات پزشکی رایگان ارائه شد.
کد خبر: ۷۸۱۸۰۵
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۰ 21 September 2019

به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد ، نادیا صداقت در جمع خبرنگاران اظهار داشت: یکی از برنامه های مستمر امور بانوان رسیدگی و سرکشی از مناطق محروم و بررسی مشکلات زنان و خانواده در مناطق روستایی است.

مدیرکل اموربانوان و خانواده استانداری کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با همکاری ویژه فرمانداری بویراحمد و شکیبایی مشاور بانوان فرماندار بویراحمد، مرکز بهداشت شهید دامیده بویراحمد، بسیج جامعه پزشکی استان، بهزیستی شهرستان بویراحمد، امور عشایر استان و جمعی از بانوان خیر سفر یک روزه کاری به منطقه محروم بلوط بلند لوداب انجام و علاوه بر چکاپ رایگان مسائل و مشکلات مردم این منطقه بررسی شد.

وی با اشاره به اینکه ۷۰ نفر ویزیت رایگان شدند، افزود: ۵۰ مورد تست غربالگری سرطان سینه، ۴۰ مورد تست فشارخون و ۲۲ مورد مشاوره توسط تیم پزشکی در این روستا انجام شد.

صداقت گفت: باتوجه به اینکه در آستانه آغاز سال تحصیلی جدید قرار داریم بسته های لوازم التحریر بین دانش آموزان نیازمند این روستا توزیع شد.

وی به اشاره به اینکه این روستا فاقد راه ارتباطی مناسب است، بیان کرد: به علت سخت گذر بودن منطقه اهالی روستا با مشکلات بسیاری رو به رو هستند که پس از پایان این سفر و طی جلسه ای که با فرماندار بویراحمد برگزار شد مقرر شد اعتبار لازم برای زیرسازی این مسیر پیش بینی و عملیات اجرایی آن انجام شود.

صداقت با بیان اینکه روستای بلوط بلند لوداب فاقد آب آشامیدنی مناسب است، ابراز کرد: باتوجه به رایزنی های انجام شده با فرماندار بویراحمد مقرر شد پس از انجام آزمایشات لازم برای بررسی سالم بودن آب آن منطقه تصمیمات لازم برای تامین آب مناسب برای مردم آن روستا گرفته شود.

وی با اشاره به توزیع لباس بین مردم روستا، اظهار داشت: علاوه بر برگزاری کلاس های آموزشی مختلف برای مردم بلوط بلند لوداب در دیدار چهره به چهره با مردم به ویژه زنان مشکلات آنها را از نزدیک شنیده و بررسی کردیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار