سردار حبیبی از توقیف چهار دستگاه كامیون و کشف انواع کالای قاچاق به ارزش ۱۴ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال در یك عملیات ضربتی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۸۱۷
تاریخ انتشار: ۳۰ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۶:۱۴ 21 September 2019

تابناک فارس به نقل از شبستان:سردار سرتیپ دوم «رهام‌بخش حبیبی»، امروز (شنبه 30 شهریور) در جمع خبرنگاران گفت: در ادامه طرح تشدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز و به منظور جلوگیری از هدر رفت سرمایه های ملی، كارآگاهان پلیس آگاهی استان هنگام کنترل محورهای مواصلاتی در یك عملیات ضربتی، چهار دستگاه كامیون حامل کالای قاچاق را شناسایی و توقیف كردند.

 

فرمانده انتظامی استان فارس افزود: كارآگاهان پلیس آگاهی موفق شدند در بازرسی از این خودرو‌ها، انواع كالای قاچاق از نوع کفش، پارچه و ظروف قاچاق و فاقد مدارك گمركی كشف كنند.

 

وی با بیان اینكه ارزش ریالی این محموله‌های قاچاق برابر نظر كارشناسان، 14 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است، گفت: شهروندان در صورت مشاهده و برخورد با هرگونه قاچاق کالا، در اسرع وقت از طریق تلفن 110 اطلاع رسانی كنند تا در کمترین زمان ممکن نسبت به شناسایی و دستگیری افراد سودجو و قانون گریز اقدام شود.

 

زمین گیر شدن قاچاقچی مواد مخدر در داراب

 

سردار حبیبی از توقیف یك سواری پژو پارس و كشف 261 كیلو و 640 گرم انواع مواد مخدر در شهرستان داراب خبر داد و گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد‌ مخدر شهرستان داراب در اجرای طرح مقابله با قاچاقچیان، حین كنترل خودروهای عبوری به یك سواری پژو پارس مظنون و آن را متوقف كردند.

 

فرمانده انتظامی استان با بیان اینكه در بازرسی از این خودرو، 150 كیلو تریاك، 70 كیلو مرفین، 22 كیلو و 760 گرم شیشه و 18 كیلو و 880 گرم حشیش كشف شد، افزود: در این خصوص یك نفر قاچاقچی دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

 

سردار حبیبی تاکید کرد: ماموران جان بر كف انتظامی استان فارس با همه توان خود نسبت به شناسایی و دستگیری سوداگران مرگ اقدام می كنند.

 

برچسب ها: کشف ، کالا ، قاچاق ، داراب
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار