جلیل جلیلی در گفتگو با تابناک:
معاون بیمه سلامت از استفاده حدود ۶۰ در صد مردم کرمانشاه از این بیمه خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۹۰۹
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 22 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

جلیل جلیلی در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه اظهار داشت: پناهندگان برای دریافت بیمه سلامت باید از طریق امور اتباع خارجی اقدام کنند. استانداری لیست پناهندگان را به تهران ارائه میدهد و در نهایت از طریق کمیته‌های کشوری، واجدین شرایط به استان معرفی میشوند تا با توجه به وضعیت یا دفترچه دریافت کنند یا کارت و یا معرفی نامه کار خود را انجام میدهند.

معاون بیمه سلامت افزود: در چند سال اخیر بیمه سلامت به صورت رایگان در اختیار مردم بود؛ که تقریبا دو سال است که قطع شده است.بیمه ایرانیان جایگزین بیمه سلامت شده است؛ که برای هر نفر سیصد هزارتومان در خانوار‌ها هزینه دارد.

جلیلی در خصوص بیمه ایرانیان که در حال اجراست خاطر نشان کرد: در حال حاضر طرحی در دست اقدام داریم که در دهک‌های اول و دوم و سوم که کمترین بضاعت را دارند بررسی‌هایی انجام میدهند که دهک اول و دوم از صد در صد تخفیف، دهک سوم با ۲۵ درصد تخفیف برخوردار و دهک چهارم به بعد باید کل هزینه‌ها را پرداخت کنند. دستور العمل این بیمه دریافت شده در حال پیگیری بوده، ولی هنوز اجرایی نشده است.

 وی عنوان کرد: کسانیکه بیمه سلامت رایگان دریافت نکرده اند در صورت لزوم با هزینه سیصد هزار تومان، این بیمه را در اختیارشان قرار میدهیم.

 جلیلی اذعان داشت: در بیمه سلامت گروهی داریم تحت عنوان بیماری‌های خاص که شامل بیماران کلیوی، دیالیزی، هموفیلی، تالاسمی و ام اس هستن و با هر بیمه به عنوان سلامت یا ایرانیان بصورت کاملا رایگان درمان می‌شوند.

وی در پایان بیان داشت: در صورتیکه کسی بیمه سلامت داشته باشد و شاغل شود اولویت با بیمه‌ای است که طرف قرارداد با شغل او است، چون بیمه سلامت یک نوع بیمه حمایتی است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار