پژمان صالحی فر در گفتگو با تابناک:
مدیر کل سازمان انتقال خون استان کرمانشاه ضمن درخواست همکاری از ادارات و عموم مردم، از اقدامات این سازمان در استقبال از ایام اربعین حسینی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۱۹۱۷
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۰ 22 September 2019

 

 

 

 

 

 

 

پژمان صالحی فر در گفتگو با خبرنگار تابناک کرمانشاه گفت: سازمان انتقال خون یکی از اعضای کمیته بهداشت و درمان اربعین است، اقداماتی که در این سازمان انجام می‌شود در راستای مصوبات کمیته است. قرار شده که در فاصله روز‌های نزدیک به اربعین ذخیره‌های خون را حداقل به میزان ۷ الی ۸ روز در استان افزایش دهیم و دپوی خون را در بیمارستان‌های مسیر اسلام آباد به سمت خسروی افزایش دهیم.

 وی با اشاره به تلاش این سازمان بر تقویت بیمارستان‌های سرپل ذهاب و قصر شیرین تشریح کرد: در بیمارستان‌های صحرایی که قرار است در مرز خسروی برپا شود، خصوصا بیمارستان ارتش که طبق آخرین اخبار در مرز خسروی بنا می‌شود، یک بانک خون با دپوی مناسب برای مشکلات احتمالی ذخیره می‌کنیم.

 صالحی فر افزود: در این مسیر نیازمند همکاری کلیه ادارات، ارگان ها، مردم، NGO‌ها و اصناف مختلف هستیم. یکی از کمک‌های مهم در این راستا طرح نذر خون است که تا پایان ماه صفر ادامه دارد. به مدیران همه ادارات نامه ارسال کردیم که لیست افراد متقاضی شرکت در نذر خون را جهت برنامه ریزی دقیق ارسال کنند، توقع ما استقبال مدیران ارشد استان از این طرح است.

 وی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت فرهنگ سازی در راستای اهدای خون، خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه امسال برای اولین بار مرز خسروی بازگشایی می‌شود، این یک آزمون برای همه است، لازم است ارگان‌ها با یکدیگر همکاری کنند، یکی از ارگان‌های که صد در صد عام المنفعه است سازمان انتقال خون است.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار