همزمان با صدمین سالگرد تاسیس آموزش و پرورش در اصفهان؛
زنگ شکوفه‌ها همزمان با یکصدمین سال تاسیس آموزش و پرورش اصفهان نواخته شد.
کد خبر: ۷۸۲۰۹۳
تاریخ انتشار: ۳۱ شهريور ۱۳۹۸ - ۱۵:۱۹ 22 September 2019

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در این آیین اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش گفت: هدف ما این است که این سند، بنیاد آموزش و پرورش را در سال تحصیلی جدید اجرایی و عملیاتی کند تا گام‌های ارزشمندی را در مسیر تعالی آموزش و پرورش برداریم. 

به گفته محمد اعتدادی اجرایی شدن سند تحول بنیادین آموزش و پرورش زمینه را برای تحقق اهداف بیانیه گام دوم انقلاب فراهم می‌کند و دست یابی به این اهداف بدون ارتباط نزدیک خانه و مدرسه امکانپذیر نیست. 

وی با بیان اینکه آموزش و پرورش به تنهایی نمی‌تواند سند تحول بنیادین آموزش و پرورش را عملیاتی کند اظهار کرد: برای اجرای این سند، به همکاری همه دستگاهها، نهادها و خانواده‌ها نیاز دارد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان با اشاره به اینکه این اداره کل برای سال تحصیلی جدید با کمبود شدید معلم و نیروی انسانی مواجه بود، تصریح کرد: اقدام‌ها و تلاش‌های زیادی از سوی مسئولان استان انجام شد تا در زمان بازگشایی مدارس، هیچ‌یک از کلاس‌های درس مدارس اصفهان بدون معلم و خالی از دانش‌آموز نباشد. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان در ادامه خاطرنشان کرد: در رابطه با نیروی انسانی در وضعیت مناسبی قرار نداشته و نداریم و اصفهان جزو 3 استانی است که با کمبود شدید نیرو مواجه است.

اعتدادی تأکید کرد: در سال جاری در شهر اصفهان هیچ مشکلی از لحاظ کلاس خالی یا نداشتن دبیر و معلم نداریم، اگرچه از تمام پتانسیل موجود که قانوناً برای ما تعریف شده بود استفاده کردیم، امید داریم با تلاشی که همکاران ما انجام داده و با دوره‌های آموزشی و ضمن خدمتی که داریم بتوانیم به سطح ویژه‌ای در آموزش و پرورش اصفهان برسیم.

بیش از  ۴۰ هزار دانش‌آموز در استان اصفهان سال تحصیلی جدید را آغاز می‌کنند و بیش از ۵۷ هزار معلم رسمی، قراردادی، حق‌التدریس و خرید خدمت کار آموزش آنها را در پنج هزار و ۳۰۰ مرکز آموزشی برعهده دارند. 

در جریان برگزاری این مراسم تفاهمنامه همکاری بین آموزش و پرورش استان و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی اصفهان به امضای محمد اعتدادی مدیر کل آموزش و پرورش و محمد عیدی رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اصفهان رسید. 

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار