استاندار مركزي:
آقازاده استاندار مرکزی با صدور پیامی به مناسبت بازگشائی مدارس ، گفت:آموزش و پرورش، مهم‌ترين ركن تمدن‌سازي درگام دوم انقلاب اسلامي است.
کد خبر: ۷۸۲۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴ 23 September 2019

آقازاده استاندار مرکزی در این پیام آورده است: فرارسیدن ماه مهر، نوید بخش آغاز دوره جدیدی از تلاش و کوشش در مسیر سرنوشت ساز تعلیم و تربیت فرزندان این مرزوبوم و حرکت به سمت فتح قله های رفیع دانش است .

وی بیان کرده است: امروزه تقویت و ارتقای نظام آموزش ‌و پرورش و آموزش عالی به ‌عنوان بستر رشد و آگاهی انسان‌ها، از مهم‌ترین شاخص‌های توسعه محسوب می‌شود و تربیت نیروی انسانی متعهد، کاردان، مدیر و مدبر یک هدف اساسی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

استاندار مرکزی تصریح کرده است: آموزش و پرورش، مهم‌ترين ركن تمدن‌سازي درگام دوم انقلاب اسلامي است و در این میان معلمان، جوانان و آینده سازان ایران اسلامی نقش اساسی و انکارناپذیری در تحقق بیانیه و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب اسلامی با عنوان گام دوم انقلاب دارند.

استاندار مرکزی خاطر نشان کرده است : اینجانب ضمن تبریک فرارسيدن فصل بازگشايي مراكز علمي، دانشگاهها و مدارس و آغاز سال تحصيلي98-99 به صاحبان خرد و اندیشه بویژه اساتید و فرهنگیان ارجمند و دانشجویان و دانش آموزان عزیز استان مرکزی، امیدوارم در سالی که به تدبیر رهبر فرزانه انقلاب اسلامی مزین به نام "رونق تولید" شده است با عمل به منویات مقام معظم رهبری و با تدبیر دولت خدمتگزار، بتوانیم ایران اسلامی را به قله‌های امید، پیشرفت و سربلندی برسانیم که این مهم با تلاش اساتید و معلمان سخت‌کوش و دانشجویان و دانش‌آموزان عزیز محقق خواهد شد. ان‌شاءا...

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار