مدیرکل اوقاف و امور خیریه اصفهان:
مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: استان اصفهان بعد از 30 سال میزبانی مسابقات قرانی را به عهده گرفت که در چهل و دومین دوره آن بالغ بر 354 شرکت کننده از ششم مهرماه با یکدیگر به رقابت می پردازند.
کد خبر: ۷۸۲۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۱ مهر ۱۳۹۸ - ۱۹:۴۹ 23 September 2019

 

به گزارش خبرنگار تابناک اصفهان، حجت الاسلام و المسلمین محمد حسین بلک در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: شرکت کننده در دو بخش خواهران و برادران  در رشته‌های قرائت، ترتیل و حفظ قرآن کریم با یکدیگررقابت می کنند.

وی با بیان اینکه اصفهان به مدت یک ماه میزبان مسابقات قرانی را برعهده دارد، گفت: شرکت کنندگان پس از طی کردن مسابقات منطقه ای و استانی به مرحله کشوری که در اصفهان برگزار میشود، شرکت داده شدند.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان تصریح کرد: همچنین برای اولین بار شاهد برگزاری مسابقه کتابت قران کریم در این دوره از مسابقات هستیم که 20 نفر شرکت کننده دارد و در مسجد جامع اصفهان برگزار میشود.

حجت السلام بلک از وجود هفت کمیته شامل اطلاع‌رسانی، تبلیغات و رسانه، کمیته فناوری، کمیته حراست، کمیته پشتیبانی، کمیته تشریفات و کمیته فرهنگی خبر داد و افزود:  ۲۰ برنامه جنبی همزمان با برگزاری این مسابقات اشاره کرد و گفت: در این راستا  برای برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی را برنامه ها و فعالیت هایی در دست اقدام است.

وی با اشاره به اینکه شرکت کنندگان در سه بخش حفظ 10 جزء، 20 جزء و حفظ کامل قران با یکدیگر رقابت می کنند ، ادامه داد: همچنین مسابقات دعاخوانی و اذان، کتابت قرآن کریم، از دیگر بخش‌های این دوره از مسابقات است.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: ۵۷ داور برای بخش برادران و ۲۵ داور در بخش خواهران عهده‌دار بررسی‌های کیفی و اعلام نتایج مسابقات و مهمان اصفهان خواهند بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار