مراسم وداع با پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس با حضور مسئولان محلی و فرهنگیان در اداره آموزش و پرورش ناحیه ۲ کرج و شهرستان فردیس برگزار شد.
کد خبر: ۷۸۳۱۲۷
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۹ 26 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ پیکر این شهید گمنام ۲۵ ساله درعملیات رمضان منطقه شرق بصره به تازگی توسط گروه های تفحص شهدا کشف شده است.

در این مراسم دانش آموزان و معلمان و کارکنان اداره آموزش و پرورش ناحیه۲کرج و شهرستان فردیس در سوگ سرور و سالار شهیدان کربلا حضرت ابا عبدالله الحسین (ع ) ،امام سجاد(ع) و شهدای گمنام دفاع مقدس به عزاداری و سوگواری پرداختند. 

 امام جمعه شهرستان فردیس گفت: برگزاری این گونه مراسم در کالبد آموزش و پرورش روح شهامت، شجاعت، از خودگذشتگی و ایثار می دمد.

حجت الاسلام علی اکبر ایمانی افزود: هر سال بازگشایی مدارس مصادف با هفته دفاع مقدس است و اگر این مهم به خوبی مدیریت شود می تواند موج حماسه و ایثار را در دانش آموزان ایجاد کند.

وی ادامه داد:  دانش آموزان میراث دار خون  شهیدان هستند و آینده این کشور متعلق به آنها است که اگر دانش آموزان با این روحیه و نگاه تربیت شوند خدمت بهتری به مردم و جامعه خواهند داشت.

معلمان ، دانش آموزان و سایر قشرهای مردم در لین مراسم با آرمان های والای امام راحل (ره) و شهدا عهدی دوباره بستند.

پیکرهای مطهر هشت شهید گمنام دوران دفاع مقدس از چند روز پیش میهمان مردم استان البرز هستند که پس از تشییع  در شهرستان های این استان خاکسپاری خواهند شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار