کد خبر: ۷۸۳۲۶۲
تاریخ انتشار: ۰۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۱ 27 September 2019
امام جمعه دهدشت با بیان اینکه رئیس جمهور در سازمان ملل«نه» قاطع نظام به مذاکره را علنی کرد گفت: مذاکره تحت فشار تسلیم در برابر خواسته‌های آمریکا است.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از کهگیلویه، حجت‌الاسلام سید نصیر حسینی امروز در خطبه‌های نماز جمعه دهدشت با اشاره به سخنان رئیس جمهور در سازمان ملل، اظهار داشت: رئیس محترم جمهور مواضع نطام و ملت را بیان  و «نه»ی قاطع جمهوری اسلامی به امریکا را علنی کرد.
امام جمعه دهدشت گفت: سخنانی که مطرح شد موضع نطام بود که رهبر هم اعلام فرمودند« تحت فشار و تحریم و زور با آمریکا مذاکره نخواهیم کرد.»
حسینی ادامه داد: مذاکره‌ای که امریکا اعلام می‌کند و می‌خواهند بین مسئولان ما و دولت امریکا میزی تشکیل دهند این میز به معنای تسلیم است مذاکره نیست.
امام جمعه دهدشت سخنان رهبر انقلاب در دیدار با نمایندگان خبرگان را یادآور شد و گفت: رهبری در این دیدار نسبت به وعده‌های توخالی و پوچ اروپائیان فرمودند «وعده‌های اروپائیان پوچ است نباید به آنها اعتماد کرد فقط وعده دروغ می‌دهند با ملت و نظام‌ما دشمنی دیرینه دارند.»
حسینی تصریح کرد: اینها که دنبال مذاکره هستند خواهان استقلال و پیشرفت ملت نیستند تفکرشان امریکایی است با امریکا همدست‌اند یک معادله را بازی می‌کنند با دو روش یک خط را طی می‌کنند.
وی همچنین به اهمیت جهاد در راه خدا از دیدگاه قران و روایات پرداخت و گفت: اگر مجاهدان، شهیدان و ایثارگران به میدان جنگ نمی‌رفتند اسلام زمین می‌خورد و نوامیس بر باد می‌رفت.
حسینی با بیان اینکه در طول تاریخ همواره جبهه حق در مقابل باطل ایستادگی می‌کند، افزود: هنگامی که شهید روی زمین قرار می‌گیرد فرشتگان می‌گویند بشارت بر تو و خداوند می‌فرماید من سرپرست بازماندگان اویم.باید قدردان خانواده شهدا باشیم باید مقام شهدا و مجاهدان را گرامی بداریم.
خطیب نماز جمعه دهدشت با تأکید بر ضرورت استفاده از حمایت از نیروهای انقلابی در بدنه کشور تصریح کرد: عده‌ای دغدغه کشور دارند در مقابل توطئه دشمنان حساس‌اند اینها انقلابی‌اند به حرف دشمن گوش نمی‌دهند اینها را باید میدان داد کار دستشان سپرد.
حسینی ادامه داد: کسی که نسبت به دشمن بی‌خیال است نمی‌شود کار دستش سپرد،کسی که هر حکومتی باشد با او می‌سازد به درد جمهوری اسلامی نمی‌خورد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار