مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام:
مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام با اشاره به اعلام وزارت آموزش و پرورش مبنی بر حذف مشق شب دانش آموزان پایه اول تا سوم ابتدایی از سال تحصیلی گذشته گفت: این طرح امسال نیز به تمامی مدارس ابتدایی استان اعلام شده است.
کد خبر: ۷۸۳۴۰۶
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۲ 28 September 2019

به گزارش تابناک ایلام؛ اسفندیار رستم زاد  افزود: بر این اساس ارائه هرگونه مشق شب از سوی معلمان به دانش آموزان اول تا سوم ابتدایی در سال تحصیلی جاری ممنوع و معلمان بجای آن تکالیف مهارت محور به این دانش آموزان بدهند.

وی ادامه داد: سن ۶ تا ۹ سالگی دوره رشد و شکوفایی هر فرد محسوب شده که از محیط خانواده به مدرسه راه پیدا می کند و این محیط باید توام با شادی و خلاقیت باشد تا فرد بتواند استعداد خود را بروز دهد.

مدیرکل آموزش و پرورش ایلام حذف مشق شب در دوره سه سال اول ابتدایی را در کاهش استرس و شناسایی استعدادهای دانش آموزان مهم ارزیابی کرد.

رستم زاد یادآور شد: علاوه بر این مدارس ابتدایی حق برگزاری آزمون های درسی خارج از مدرسه را برای دانش آموزان نداشته و این مساله نیز به مدارس ابتدایی استان اعلام شده است.

از مجموع ۹۹ هزار و ۵۰۰ دانش آموز این استان که در سال تحصیلی ۹۸-۹۹ تحصیل می کنند، بیش از ۵۴ هزار نفر دوره ابتدایی هستند./ح

 

ایرنا

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار