با نواختن زنگ امید آینده؛
سال تحصیلی ٩٩-1398 با نواختن زنگ امید آینده در مدرسه امید آینده در محله شاهزاده بیگم در جنوب شیراز و قرائت پیام بانک آینده، رسماً آغاز شد.
کد خبر: ۷۸۳۴۱۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۵ 28 September 2019

آیین بازگشایی مدارس امید آینده موسوم به «زنگ امید آینده» صبح امروز دوشنبه (اول مهرماه) با حضور «غلامرضا خلیلی» مدیر امور شعب شهرستان‌های بانک آینده و روسای شعب بانک در شیراز و مسئولان محلي و منطقه اي  آموزش و پرورش در مدرسه امید آینده در محله شاهزاده بیگم در جنوب این شهر، برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر نواختن زنگ امید آینده پیام بانک آینده به مناسبت آغاز سال تحصیلی جدید قرائت شد و دانش آموزان با عبور از زیر قرآن مجید راهی کلاس های درس شدند.

مدرسه ٩ کلاسه امید آینده شیراز  به مساحت  ٢٠٨٣ مترمربع و زیربنای ١٢١٩ مترمربع، در محله «قلعه شاهزاده بیگم» در جنوب شیراز ، مرکز استان فارس قرار دارد و حدود ۶٠٠ دانش آموز در دو نوبت در مقطع ابتدایی در این مدرسه تحصیل می کنند.

تمام کلاس های این مدرسه که در اسفندماه ١٣٩۶ احداث و به بهره برداری رسیده، هوشمندسازی شده و دارای سیستم سرمایشی و گرمایشی گاز سوز است.

بانک آینده يازده مدرسه امید آینده در مناطق کمتر برخوردار در شیراز، ایلام، سنندج، زاهدان، کرمان، بیرجند، بوشهر، یاسوج و بندرعباس، تالش تهران احداث کرده است و حدود 4 هزار دانش آموز در این مدارس تحصیل
می کنند.

در اين مراسم همچنين مديران ارشد بانك آينده علاوه بر بازديد از مدرسه و گفت و گو با مديران و معلمان با دانش آموزان و اولياء آنها گفت و گو كردند و همچنين به مناسبت آغاز سال تحصيلي و برگزاري آيين زنگ اميد آينده، به دانش آموزان اين مدرسه بسته هاي لوازم التحرير و نوشت افزار اهدا كردند.

اهداي بسته هاي نوشت افزار به دانش آموزان سراسر كشور در آغاز سال تحصيلي از سنت هاي نيكوكاري بانك آينده است كه بر مبناي ايفاي نقش مسئوليت اجتماعي است كه  از سال 1395 بنا نهاده شده و در اين مدت بيش از 6 ميليون بسته لوازم التحرير ميان دانش آموزان كشور توزيع شده است، كه امسال نيز همزمان با اول مهر اين سنت حسنه به صورت گسترده آغاز شده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار