آیت الله سید محمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه کرج با اشاره به جریان نام حذف شهید در محرم و سالگشت ایام دفاع مقدس، اظهار کرد: این کار از مصادیق بارز نفوذ فرهنگی است که رهبری در سخنان اخیر با اعضای مجلس خبرگان بدان اشاره کردند.
کد خبر: ۷۸۳۴۸۳
تاریخ انتشار: ۰۶ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۵ 28 September 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ خطیب جمعه کرج با تاکید بر اینکه کار را به جایی رسانده که مخفی کاری ندارند و علنا اقدام به حذف نام شهید می کنند، گفت: بعید است کسی در ایران زندگی کند و نداند شهدا برای مردم چه ارزشی دارند.

وی با بیان اینکه حذف نام شهدا دشمنی با محرم است، گفت: این عمل دشمنی با دوران دفاع مقدس است، دشمنی با ارزش های والای الهی است، عزتی که امروز داریم مدیون خون شهدا است.

نماینده ولی فقیه در استان البرز تاکید کرد: اگر رئیس جمهور ما می تواند در سازمان ملل به راحتی از کیان ملت دفاع کند و محور مقاومت می تواند از آمریکا و اسراییل و منفورین منطقه برائت بجوید و آنها را خار و ذلیل کند، به برکت خون شهدا است.

آیت الله حسینی همدانی در بخش دیگری با اشاره به اینکه در کرج نیز حرکتی شروع شده بود، گفت: در چند نقطه دستکاری های صورت گرفت، بنده متوجه شدم و تذکر دادم و دوستان نیز جبران کردند و اطمینان دادند که اشتباه شده است.

وی با تاکید بر اینکه بنده از این مسئله به راحتی عبور نمی کنم، گفت: بنده گفتم؛ اگر کسی تابلوی را حذف کرده باید خودش دوباره نصب کند.

شهدا کشور را بیمه کردند

خطیب جمعه کرج گفت: اینکه در تهران نیروهای حزب اللهی و ارزشی ها اعلام کردند تابلوها را نصب می کنند قابل تقدیر است اما اگر بنده آنجا بودم نمی گذاشتم چنین کاری کنند، کسی که اقدام به حذف تابلوها کرده را مجبور می کردم برود تابلوها را دوباره نصب کند و از مسئولیتی که داشت عزلش می کردم.   

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: مگر به این سادگی است، مگر می شود به این سادگی از چنین مسائلی عبور کنیم.

آیت الله حسینی همدانی با اشاره به اینکه از هفته دوم حضورم در استان خواندن وصیت نامه شهدا در مصلی را باب کردم، گفت: این مهم باید در همه مساجد عملیاتی شود.

وی با بیان اینکه زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا ضروری است، گفت: روز گذشته رهبری در پیام خود فرمودند، همه وظیفه داریم خانواده شهدا را تکریم کنیم و عظمت جایگاه آنها را در یادها ماندگار سازیم.

خطیب جمعه کرج گفت: شهدا کشور را بیمه کردند، در گام دوم انقلاب اسلامی باید به نام شهید و ارزش کار شهید از گام اول پررنگ تر باشد، آموزش و پرورش نباید از این مهم غفلت کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار