مدیر آموزش‌ و پرورش کاشان گفت: مراسم زنگ گردشگری در هنرستان دستمالچی کاشان به مناسبت روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری نواخته شد.
کد خبر: ۷۸۳۸۰۹
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۲۶ 29 September 2019

حسین مقنی ظهر امروز در مراسم زنگ گردشگری در هنرستان دستمالچی به مناسبت روز جهانی جهانگردی و آغاز هفته گردشگری ضمن تبریک این روز اظهار کرد: اگر آموزش‌وپرورش دغدغه همه ادارات و دستگاه‌های دولتی نباشد کارایی نخواهد داشت.

مدیر اداره آموزش‌ و پرورش کاشان گفت: تعامل خوب بین دستگاه‌های دولتی با آموزش‌وپرورش کاشان، باعث شد تا پروژه مهر امسال که از تیرماه شروع و تا آغاز سال تحصیلی ادامه داشت شروع خوبی برای آغاز سال تحصیلی جدید باشد.

وی ضمن قدردانی از همه دستگاه‌هایی که منجر به ایجاد رشته گردشگری در آموزش‌وپرورش کاشان شدند، افزود: ایجاد این رشته ماحصل همکاری و ایجاد یک تفاهم‌نامه بین آموزش‌ و پرورش کاشان و اداره میراث فرهنگی بود که باعث جذب دانش‌آموزان علاقه‌مند به این رشته گردید.

مقنی عنوان کرد: لازم است همکاری با دانشگاه کاشان صورت گیرد تا این دانش آموزان بتوانند در شهر خود ادامه تحصیل داده و زودتر جذب بازار کار که زمینه‌اش در کاشان فراهم است گردند.

مدیر آموزش‌ و پرورش کاشان بیان کرد: صنعت گردشگری یک صنعت پاک است که شاید کمتر به آن توجه شده و صنعت بوم گردی درآمدزا است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار