فرمانده سپاه اصفهان:
امروز از تهدید جنگ نمی ترسیم زیرا که در حوزه دفاع و آخرین ابزارهای جنگی حرف برای گفتن داریم و مطمئن باشید اگر آمریکا مطمئن بود در جنگ با ایران پیروز خواهد شد یک لحظه دریغ نمی کرد اما چون از عملیات پیش دستانه و مخاطرات پیش بینی نشده هراس دارند پیش نمی آیند.
کد خبر: ۷۸۳۹۰۲
تاریخ انتشار: ۰۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۸ 29 September 2019

به گزارش خبرنگار تابناک از اصفهان، فرمانده سپاه پاسداران اصفهان در جلسه شورای اسلامی شهر اصفهان خطاب به اعضای شورای شهر گفت: اگر می خواهید در شورا باقی بمانید از تمام ظرفیت ها استفاده کنید .
سردار فدا با توصیه به اعضای شورا که اگر می خواهید تنها یک دوره در شورا باقی بمانید هر کاری دوست دارید انجام دهید اما اگر می خواهید نماینده شورا در چندین دوره باشید درگیر حاشیه نشوید و از ظرفیت ها و قابلیت هایی که تاکنون نادیده گرفته شده، استفاده کنید.
سردار فدا با حضور در جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اعلام اینکه اعضای شورای شهر موظف به سیاستگذاری، هدایت و نظارت هستند و انجام کار فرهنگی وظیفه بسیاری از دستگاه ها و کانون های فرهنگی و بسیج است .
 
جوی آباد، زینبیه، قائمیه و همت آباد با انواع معضلات عمرانی و فرهنگی و اجتماعی درگیر است

وی با بیان اینکه امروز جوی آباد وضعیت بحرانی دارد و این منطقه از حاشیه شهر تاثیرات منفی و فوق العاده و غیر قابل انکاری در سطح شهر دارد، ادامه داد: محله هایی مثل زینبیه، امیر المومنین و قائمیه و همت آباد نیز از دیگر مناطقی است معضلات عمرانی و فرهنگی واجتماعی بسیاری دارد و نباید از تاثیرات منفی آن غافل شد.
فرمانده سپاه پاسداران اصفهان گفت: بخش عمده ای از حوادث و درگیری ها و موتورسوارهایی که در ایام خاص از سال مثل نیمه شعبان یا جشن های دیگر حتی عید مسیحیان باعث شهر آشوبی میشوند ساکن خیابان قائمیه هستند.
 
اعتیاد و طلاق و اراذل و اوباش از بیشترین آسیب های اجتماعی شهر اصفهان

وی با اعلام اینکه اعتیاد و طلاق و اراذل و اوباش از بیشترین آسیب های اجتماعی شهر اصفهان است، ادامه داد: با وجودی که سپاه هیچ مسئولیتی برای رفع اعتیاد ندارد اما به خاطر ایجاد امنیت و آسایش ورود پیدا کرده و اولین اردوگاه و کمپین ترک اعتیاد آخر این ماه راه اندازی و فاز اول آن بهره برداری میشود.
سردار فدا بیان داشت: در حال حاضر 300 معتاد متجاهر سم زدایی شدند و به آنها حرفه ای آموزش داده شده است و آماده هر گونه همکاری هستند.
 
دشمن روی مراکز آموزشی و خانواده های ما متمرکز شده اند

فرمانده سپاه پاسداران اصفهان ادامه داد: امروز دشمن روی مراکز آموزشی ما متمرکز شده است و دنبال القای الگوی خود به سیستم های آموزشی ما است و بدنبال از هم پاشیدن خانواده های ایرانی است.
وی گفت: امروز از تهدید جنگ نمی ترسیم زیرا که در حوزه دفاع و آخرین ابزارهای جنگی حرف برای گفتن داریم و مطمئن باشید اگر آمریکا مطمئن بود در جنگ با ایران پیروز خواهد شد یک لحظه دریغ نمی کرد اما چون از عملیات پیش دستانه و مخاطرات پیش بینی نشده هراس دارند پیش نمی آیند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار