صاحبان مسکن مهر هشتگرد برای سکونت در واحدهای خود منتظر افتتاح مترو و تامین زیرساخت های لازم سکونت هستند.
کد خبر: ۷۸۴۴۳۰
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۶ 01 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ ابوالقاسم اظهار کرد: قبل از ایجاد زیرساخت‌های لازم از جمله آب، برق، گاز، آسفالت و ...  واحدهای مسکن مهر نباید واگذار شود چون این کار تنها باعث سردرگمی ساکنان می‌شود.

وی ادامه داد: عدم تامین زیرساخت‌های مناسب و همچنین عدم بهره برداری از متروی هشتگرد باعث شده تعداد زیادی از واحدهای مسکن مهر هشتگرد خالی بماند.

وی افزود: بسیاری به واسطه اینکه متروی هشتگرد افتتاح و از این طریق  دسترسی آنها به مرکز استان و تهران آسان می‌شود اقدام به خرید مسکن مهر درشهر جدید هشتگرد کرده‌اند.

این مسئول خاطر نشان کرد: بدون شک با راه‌اندازی مترو، شهر جدید هشتگرد پویاتر می‌شود و به منزله شهر خوابگاهی تلقی نخواهد شد.

پالیزگیر تاکید کرد: رویکرد دولت به حوزه مسکن باعث شده شاهد اتفاقات مثبتی در شهر جدید هشتگرد باشیم که باعث رونق این بخش و حل مشکلات مردم خواهد شد.

فرماندار ساوجبلاغ اضافه کرد:  بخشی از مشکلات کلان‌شهرهای کرج و تهران را شهر جدید هشتگرد به دوش می‌کشد، پس ضروری است مسئولان به این شهر توجه داشته باشند، چراکه با تامین زیرساخت‌ها مردم رغبت بیشتری برای سکونت در شهر پیدا می‌کنند و بالطبع هزینه‌ها در بخش مسکن به‌خصوص در کلان‌شهرها کاهش خواهد یافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار