سفیر ایتالیا در ایران در دیدار با استاندار اصفهان:
سفیر ایتالیا در ایران اظهار داشت: روابط بین ایتالیا و ایران تنها به جنبه های فرهنگی محدود نمی شود و از قدیم الایام روابط اقتصادی خوبی با برخی از استان های ایران از جمله اصفهان داشته ایم و ایده های جدیدی نیز برای گسترش این روابط داریم.
کد خبر: ۷۸۴۴۴۲
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۰ 01 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از اداره کل روابط عمومی و امور بین الملل استانداری اصفهان، جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران در دیدار بادکتر عباس رضایی، استاندار اصفهان، اظهار داشت: اصفهان زیباست و به خوبی از آن نگهداری می شود، این شهر زنده و پویا و تمیز است و آثار تاریخی بسیاری را در خود جای داده است.

وی ادامه داد: پل های کهنی که بر روی رودخانه زاینده رود اصفهان ساخته شده است ، جلوه خاصی به این شهر داده است و می توان گفت همان نقشی که فلورانس از لحاظ فرهنگی برای ایتالیا دارد، اصفهان نیز برای ایران دارد.

سفیر ایتالیا در ایران تصریح کرد: در اصفهان متخصصان ماهری وجود دارند که به دنبال ارتباط بیشتر با آنها هستیم به همین دلیل امروز هم برای حضور در نمایشگاه طلا و  جواهرات به اصفهان سفر کرده ایم.

وی اضافه کرد: روابط بین ایتالیا و ایران تنها به جنبه های فرهنگی محدود نمی شود و از قدیم الایام روابط اقتصادی خوبی با برخی از استان های ایران از جمله اصفهان داشته ایم و ایده های جدیدی نیز برای گسترش این روابط داریم.

پرونه عنوان کرد: تحریم ها و فشارهای اقتصادی حاکم بر کشور ایران نیز بر کشور  ایتالیا نیز  تأثیرگذاشته است اما به تدریج توانستیم راهکارهای لازم برای برون رفت از این چالش را نیز پیدا کنیم و خود را با شرایط جدید تطبیق دهیم.

وی افزود: به زودی چگونگی روابط بین ایران و ایتالیا را تشریح خواهیم کرد تا فعالان اقتصادی هر دو کشور بهتر بتوانند با یکدیگر همکاری داشته باشند.

وی با اشاره به تاکید استاندار اصفهان مبنی بر تبادل گردشگر، خاطر نشان کرد: به منظور تعمیق روابط فرهنگی بین ایتالیا و اصفهان، گروه های گردشگری و باستان شناسی به این شهر میراثی، سفر خواهند کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار