استاندار اصفهان تاکید کرد؛
استاندار اصفهان عنوان کرد: روابط ایران با کشور ایتالیا روابط دیرینه ای است و امیدوارم با توجه به خواهرخواندگی اصفهان با فلورانس ایتالیا روز به روز شاهد ارتباط و تعاملات بیشتری باشیم.
کد خبر: ۷۸۴۴۴۷
تاریخ انتشار: ۰۹ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۷ 01 October 2019

عباس رضایی در دیدار با جوزپه پرونه، سفیر ایتالیا در ایران با ایشان اظهار داشت: علی رغم تحریم های ظالمانه استکبار جهانی و فشار های اقتصادی، اصفهان همچنان سرزنده است و مردم آن با نشاط و شادابی در حال فعالیت هستند و زندگی به معنای واقعی در جریان است.

وی ادامه داد: اصفهان همواره با ایتالیا روابط حسنه و خوبی داشته است  امیدواریم این روابط بیش از گذشته ادامه پیدا کند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: اصفهان شهر هنر، اندیشه و صنعت است در همین راستا علاقمند هستیم روابط بین این شهر و ایتالیا تنها به روابط فرهنگی و ادبی محدود نشود و در زمینه های اقتصادی نیز با یکدیگر ارتباط داشته باشیم.

وی افزود: توسعه گردشگری نیز می تواند به عنوان یکی از مبانی ارتباط بین اصفهان و ایتالیا مطرح شود و ارتباط بین دو ملت را گسترش دهد؛ در همین رابطه می توان تبادل گردشگر و تورلیدرها را بین دو کشور افزایش داد.

رضایی با اشاره به نگاه انسان دوستانه سفیر ایتالیا به جمهوری اسلامی ایران یادآور شد: روابط ایران با کشور ایتالیا روابط دیرینه ای است و امیدوارم با توجه به خواهرخواندگی اصفهان با فلورانس ایتالیا روز به روز شاهد ارتباط و تعاملات بیشتری باشیم.

وی خاطرنشان کرد: نشست های مشترک بین اتاق های بازرگانی اصفهان و کشور ایتالیادر تقویت روابط اقتصادی بسیار موثر است و در این خصوص تاکید شد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار