استاندار تهران از عدم حضور مدیران شرکت برق استان تهران در نشست شورای مسکن استان تهران انتقاد کرد و به آنان برای رفع مشکلات برق مسکن مهر استان هشدار داد.
کد خبر: ۷۸۴۶۳۷
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۱۲ 02 October 2019

به گزارش تابناک تهران، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در این نشست با بیان اینکه عدم حضور مدیران برق استان تهران در نامه ای به وزیر نیرو گزارش می شود افزود: این مدیران متوجه نیستند که مردم و اقشار کم درآمد دار و ندار خود را برای تملک این واحدها فروخته و چشم انتظار هستند و لازم حساس مسئولیت کنند.

وی ادامه داد: در قانون برنامه ششم تکلیف شده جامعه هدف، بهزیستی و کمیته امداد امام خمینی(ره) و مسکن خیرساز از پرداخت هزینه انشعاب معاف هستند و هر سال این موضوع تمدید می‌شود.

استاندار تهران خاطرنشان کرد: برای حل مشکلات شهرهای زیر ٢۵ هزار نفر، تعاونی‌های مسکن و صفا دشت مقرر شده جلسه ای با حضور فرماندار ملارد برگزار و سریعا تصمیماتی در خصوص مشکلات این مسکن ها اتخاذ شود. 

محسنی بندپی با اشاره به ٧۵٠ واحدی که سال ٩٢ در شهرستان پیشوا به پیشرفت فیزیکی ۶٠ درصدی رسیده و قرارداد سه جانبه آن بین راه و شهرسازی، متقاضی و پیمانکار منعقد شده است، گفت: پیمانکار مایل به واگذاری این واحدها به متقاضیان نیست به همین دلیل قرارداد فسخ و  ادامه کار به یک تا سه پیمانکار دیگر واگذار شود.
وی همچنین ادامه داد: ١٢۵ واحدی که برای معلولان در  شهر جدید پرند در نظر گرفته شده ‌باید تا پایان مهرماه جاری به مالکان داده شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار تهران نیز در این جلسه گفت: عملیات اجرایی مسکن مهر شهرک های جدید پرند و پردیس براساس برنامه از پیش تعیین شده باید تا پایان سالجاری  به اتمام برسد و در اختیار متقاضیان قرار داده شود.

محمد تقی زاده با بیان اینکه تمام مسکن های مهر شهر جدید پرند و پردیس به پیشرفت فیزیکی ٨٠ درصدی رسیده اند.

١٠ هزار واحد مسکن مهر پردیس پایان مهر افتتاح می‌شود

مدیرعامل شهر جدید پردیس نیز در این جلسه گفت: تا پایان مهرماه سالجاری ١٠ هزار واحد مسکن مهر افتتاح می‌شود.

 مهدی هدایت افزود: برای ساکنان این مسکن‌ها امکاناتی نظیر مدرسه، مسجد، کلانتری، پارک و مراکز درمانی ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: در فاز دوم نیز حدود ١٠ هزار واحد مسکن مهر دیگر  تا پایان آذر ماه امسال در شهر جدید پردیس به متقاضیان واگذار می‌شود.

هدایت ادامه داد: طی ١٠ ماه  از محل منابع داخلی( فروش عرصه) هزار و ١٢١ میلیارد تومان برای پروژه های مسکن مهر پردیس هزینه شده است. 

وی با بیان اینکه از ابتدای سالجاری تاکنون ١٣ هزار واحد انشعاب آب و فاضلاب، برق و گاز نصب شده است تصریح کرد: کلنگ زنی راه دسترسی به فاز ١١ مسکن مهر پردیس نیز آغاز شده است.

هدایت گفت: ٨٣ هزار مسکن مهر در شهر جدید پردیس وجود دارد که عملیات اجرایی ٣۵ هزار واحد به اتمام رسیده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار