بنیادی فر داور شهرآورد اصفهان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال شد.
کد خبر: ۷۸۴۶۹۰
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۸ 02 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از فدراسیون فوتبال، در هفته ششم لیگ برتر فوتبال، موعود بنیادی فر به عنوان داور، حسن ظهیری و حسن یوسفی به عنوان کمک‌ها، علی بای – محمدباقر پورباقر به عنوان داوران اضافی و براتعلی مولوی به عنوان داور چهارم دیدار سپاهان و ذوب آهن را قضاوت می‌کنند.
ناظر داوری این دیدار علیرضا کهوری است.
در هفته ششم لیگ برترفوتبال روز جمعه ۱۲ مهر سپاهان میزبان ذوب آهن اصفهان است.

مدیر روابط عمومی باشگاه فولاد مبارکه سپاهان نیز در مورد بلیت فروشی بازی گفت: بلیت دیدار بین تیم‌های فوتبال سپاهان و ذوب آهن اصفهان به صورت اینترنتی و با وارد کردن کد ملی فروخته خواهد شد و هواداران تیم‌ها برای تهیه بلیت به ورزشگاه نقش جهان مراجعه نکنند.

حمید باقری اظهار داشت: همان طور که پیش از این نیز بارها توسط مسئولان فدراسیون فوتبال اعلام شده است ، در فصل جاری لیگ برتر تهیه بلیت به صورت اینترنتی است و برای این مسابقه  از طریق سایت باشگاه سپاهان به نشانی : https://www.sepahanscticket.com در اختیار علاقه‌مندان به فوتبال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه برای خرید بلیت الکترونیکی این دیدار درج کد ملی هنگام خرید الزامی است گفت:  همچنین برای ورود به ورزشگاه برگه چاپ شده بلیت خریداری شده و همراه داشتن  کارت ملی الزامی و ضروری است.

وی افزود: هواداران تیم‌های سپاهان و ذوب آهن از طریق درگاه الکترونیکی بلیت تهیه کنند و بدون داشتن آن به ورزشگاه مراجعه نکنند که طبق قانون از ورود آنان جلوگیری می شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار