زمان برگزاری بیست و پنجمین نمایشگاه اتوکام، یکی از قدیمی ترین نمایشگاه های استان در اصفهان اعلام شد.
کد خبر: ۷۸۴۷۰۱
تاریخ انتشار: ۱۰ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 02 October 2019

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان گفت: این نمایشگاه شامل کامپیوتر، اتوماسیون اداری، مخابرات و استارتاپ از هشتم تا دوازدهم آبان در محل برپایی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان اصفهان واقع در پل شهرستان با حضور فعالان این بخش برگزار می‌شود.

مجید نایب زاده زمان زمان بازدید از نمایشگاه اتوکام اصفهان را از ساعت 10 تا 19 بیان کرد و افزود: این نمایشگاه تخصصی زیرگروه‌های نرم افزار، سخت افزار شبکه و ‌امنیت تبادل اطلاعات، خدمات دولت الکترونیک و ‌مخابرات و آموزش و پژوهش را شامل می‌شود.

وی گفت: دراین دوره از نمایشگاه هم زمان با سیاست‌های کلان کشور در بحث IT و ICT   مساله آموزش هم در نظر گرفته شده است.

مدیر نمایشگاه های داخلی شرکت نمایشگاه های بین المللی استان اصفهان افزود: اواخر دهه هشتاد و اوایل دهه 90 همزمان با توسعه و رشد اینترنت و فناوری اطلاعات و تجارت الکترونیک سیاست‌های نمایشگاه اتوکام در دوره سوم تبلور یافت همچنین در دوره چهارم این نمایشگاه همزمان با رشد و توسعه فضاهای مجازی و استارتاپ‌ها با تحول و حضور استارتاپ‌ها تبلور یافت.

 سال گذشته بیست و چهارمین دوره نمایشگاه اتوکام بر محوریت کار و ارسال اقلام تبلیغاتی بود و امسال تفکیکی ایجاد شده و سازمان نظام صنفی رایانه‌ای سیاستگذار این نمایشگاه تخصصی و شرکت تعاونی شرکت نمایشگاه‌ها مجری نمایشگاه در این دوره است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار