استاندار اصفهان
استاندار اصفهان اظهار داشت: همراهی و همدلی نیروهای مسلح و سرداران دیپلماسی کشور در مقابل با نظام سلطه باعث شده جمهوری اسلامی ایران به مستقل ترین و آزاد ترین کشور دنیا تبدیل شود و در منطقه خاورمیانه نیز با اقتدار ظاهر گردد.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۴
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۰۸ 05 October 2019

دکتر عباس رضایی در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی اظهار داشت: امنیت و سلامت دو رکن جدانشدنی از جامعه است که تمامی موضوعات و مسائل دیگر به نوعی با آنها مرتبط هستند و اگر هرکدام از این رکن ها به خطر بیافتد، جامعه دچار مشکل می شود.

وی ادامه داد: ایام مختلفی از سال به مناسبت های مختلف به نام مدافعان حریم امنیت و تمامی افرادی که در این مسیر تلاش می کنند نامگذاری شده است که این موضوع بیانگر اهمیت دفاع از امنیت و ارزشمندی فعالیت تمام کسانی است که در این راه قدم برمی دارند.

استاندار اصفهان عنوان کرد: امروز، جبهه باطل به سرکردگی شیطان بزرگ، آمریکا در تلاش است تا امنیت ایران اسلامی را در ابعاد مختلف اقتصادی، تمامیت ارضی و... تحت الشعاع قرار دهد اما نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران برحق است و در برابر تمامی این فشارها، مقتدرانه ایستادگی می کند.

وی افزود: همراهی و همدلی نیروهای مسلح و سرداران دیپلماسی کشور در مقابل با نظام سلطه باعث شده جمهوری اسلامی ایران به مستقل ترین و آزاد ترین کشور دنیا تبدیل شود و در منطقه خاورمیانه نیز با اقتدار ظاهر گردد.

رضایی تصریح کرد: در هفته نیروی انتظامی، توانمندهای این نیروی غیور و خدوم به نمایش گذاشته می شود و با تلاش های صورت گرفته، خطرپذیری افراد در خصوص مصرف مواد مخدر کاهش یافته اما باید پیشگیری از خطر در اولویت قرار گیرد.

وی اضافه کرد: جان برکفان نیروی انتظامی و دیگر نیروهای مسلح با قدرت در راه اعتلای ایران اسلامی تلاش می کنند که امیدواریم خداوند به آنها عزت روزافزون و به خانواده آنها نیز صبر جمیل عطا کند چراکه در فداکاری این افراد سهیم هستند.

وی خاطر نشان کرد: امیدواریم همه ما سربازان فداکاری برای نظام جمهوری اسلامی باشیم و مسئولیت خود را در هر سمت و جایگاهی که قرار داریم به نحو احسن انجام دهیم.

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی نیز در این مراسم افزود: هیچ دستگاهی به اندازه نیروی انتظامی، این حد از تعامل را با مردم ندارد و بی شک حجم مراودات با شهروندان به گستردگی زیادی رسیده است.

وی با بیان اینکه پلیس با استفاده از اتاق‌های اندیشه ورز به پیشرفت قابل قبولی دست پیدا کرده، اظهارداشت: امروزه نیروی انتظامی کشورمان جایگاه خاص، نمونه و بی نظیر بین مردم دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به مردمی بودن این نهاد، تصریح کرد: کارکنان نیروی انتظامی بر آمده از بطن جامعه و از دل مردم هستند و برای حفظ جان و مال شهروندان از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با تاکید بر اینکه پیشگیری در برقراری امنیت بر مقابله مقدم است، گفت: استفاده از امکانات مورد نیاز پیشرفته سبب شده کنترل بر موضوعات و جرایم و مدیریت در این راستا در حد ایده آلی قرار بگیرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار