معاون حفاظت و بهره‌ برداری شرکت آب منطقه‌‌ای اصفهان گفت: ورودی مخزن سد زاینده رود درحال حاضر 18 متر مکعب برثانیه و خروجی آن 32 متر مکعب برثانیه است که برای مصارف شرب استفاده می‌شود و حجم آب مخزن سد 453 میلیون مترمکعب هست.
کد خبر: ۷۸۵۳۹۷
تاریخ انتشار: ۱۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۹ 05 October 2019

معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان با بیان حجم آب مخزن سد زاینده‌رود  گفت: پاییز امسال شاهد شرایط آب و هوایی و بارش نرمالی خواهیم بود.

به گفته حسن ساسانی برای توزیع آب کشاورزان تقاضای جلسه‌ای در این خصوص کرده‌ایم تا علاوه بر حل مشکلات آبی در جلسه شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود پاسخگوی انتقادات اعلام شده باشیم.

معاون حفاظت و بهره‌ برداری شرکت آب منطقه‌‌ای اصفهان عنوان کرد: خوشبختانه با توزیع آب مناسب برای کشاورزان هیچ اعتراضی از سوی آنان نداشته‌ایم و از رضایت آنان خوشحال هستیم.

ساسانی اضافه کرد: تصمیم‌های گرفته شده بر آن است که بعد از تأمین آب کشاورزان که خوشبختانه درحال انجام است حقابه‌ای را برای تالاب گاوخونی درنظر بگیریم که با بارندگی‌های انجام گرفته این آب به سوی تالاب روانه شد.

وی ادامه داد: درحال حاضر نمی‌توان انتظار داشت که حقابه تالاب گاوخونی به طور کامل تامین شود زیرا مسیر سد تا تالاب رودی طولانی و خشک است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار