کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان گفت: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری در مناطق جنوب و غرب استان احتمال رگبار پراکنده و افزایش ابر را خواهیم داشت.
کد خبر: ۷۸۵۸۶۰
تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۳۰ 06 October 2019

آسیه آقایی امروز با بیان اینکه بررسی نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار بر روی استان طی امروز است، اظهار کرد: بر این اساس در اکثر مناطق استان، آسمان صاف و در ساعات بعدازظهر افزایش ابر و گاهی وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس مسؤول پیش‌بینی هوای اداره‌کل هواشناسی استان اصفهان در ادامه افزود: از روز دوشنبه تا روز چهارشنبه هفته جاری در مناطق جنوب و غرب استان احتمال رگبار پراکنده و افزایش ابر را خواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه طی 24 ساعت آینده، کمینه دمای هوا در اکثر مناطق استان یک تا 2 در جه سانتی‌گراد افزایش خواهد داشت، اعلام کرد: دمای هوای شهر اصفهان امروز در گرم‌ترین ساعات به 29 درجه سانتی‌گراد و فردا در سردترین ساعات به 12 درجه سانتی‌گراد خواهد رسید.

آقایی در پایان خاطرنشان کرد: طی 24 ساعت آینده، گرم‌ترین نقطه استان، چوپانان با 31 درجه سانتی‌گراد و سردترین نقطه استان، بویین‌میاندشت با 4 درجه سانتی‌گراد بالای صفر پیش‌بینی می‌شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار