نشریات زنجیره‌ای مدعی اصلاح‌طلبی در حالی برای رفتن زنان به استادیوم فوتبال جشن گرفته و آن را برای مردم فاکتور می‌کنند که در دولت احمدی‌نژاد، علیه آن فضاسازی می‌کردند.
کد خبر: ۷۸۶۰۳۰
تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۵ 07 October 2019

به گزارش تابناک رضوی، روزنامه «کیهان» در ویژه‌های خود نوشت:

 

این نشریات با تیترهایی مانند «زنان در آزادی، جشن صندلی‌های بنفش، تماشاگران بنفش، با من به ورزشگاه بیا، و...» به استقبال فروش بلیت به زنان برای حضور در ورزشگاه آزادی بازی ایران- کامبوج در مقدماتی جام جهانی، رفتند. برخی مدیران دولتی نظیر خانم ابتکار نیز در فضاسازی‌های مذکور همراهی و نقش‌آفرینی کرده و مدعی‌اند دولت بدین ترتیب به وعده خود عمل کرده است.

 

بیشتر بخوانید:

 

یک کانال می‌گذاریم صبح تا شب ربنا پخش کند تا مشکلات حل شود

ملیجک‌بازی سلبریتی‌ها برای پاسخ ندادن به نیازهای واقعی مردم است

«روما رزیدنس» در کامرانیه برای من تخمه در آزادی برای تو!

 

این در حالی است که رفتن زنان به ورزشگاه‌هایی که بعضاً محیط آن برای آقایان نیز مناسب نیست، اولویت حتی چند درصد جامعه و بانوان ما نیست. اما در مقابل طیف نظرسنجی‌های دستگاه‌های مختلف دولتی، اولویت مردم و از جمله بانوان و مادران، تأمین شغل و امکان ازدواج و تأمین مسکن برای جوانان است که غالباً مورد بی‌اعتنایی قرار می‌گیرد. بدین‌ترتیب معلوم نیست چرا برخی مدیران دولتی و رسانه‌های زنجیره‌ای، به اولویت ۹۵ درصد مردم و از جمله زنان بی‌اعتنایی می‌کنند اما اولویت کمتر از ۲-۳ درصد افراد را جای اولویت‌های عمومی جا می‌زنند؟

 

 

یادآور می‌شود همین طیف نشریات در دولت احمدی‌نژاد و هنگامی که بحث رفتن آنان به ورزشگاه‌ها مطرح شد، اعتراضات مراجع عظام تقلید را تیتر برجسته کردند که مخالف هنجارشکنی بودند. اما حالا همان نشریات، تغییر زاویه داده و بر فرستادن زنان به ورزشگاه اصرار می‌کنند، تا شاید سرپوشی بر بی‌کفایتی‌ها و سوء تدبیرهای مدیریت اشرافی باشد.

 

 

گفتنی است رونق اشتغال و تولید، تسهیل ازدواج جوانان، کاهش قیمت مسکن، بی‌نیاز کردن مردم از پول یارانه، افزایش ارزش پول ملی و سطح رفاه عمومی، از جمله وعده‌های ستاد انتخاباتی بنفش به مردم بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار