مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی (ع) دزفول گفت: نیکوکاران شهرستان دزفول برای ساخت درمانگاه بیماران خاص این شهرستان تاکنون ۱۵۰ میلیارد ریال کمک کرده اند.
کد خبر: ۷۸۶۷۲۰
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۹ 09 October 2019

محمدرضا اسماعیل چگنی افزود: عملیات ساخت درمانگاه تخصصی بیماران خاص دزفول از ۶ ماه پیش آغاز شده و قرار است در هشت طبقه با زیربنای هشت هزار مترمربع ساخته شود.

مدیرعامل مرکز خیریه درمانی امام حسن مجتبی(ع) دزفول اظهار داشت: تاکنون عملیات سفت کاری چهار طبقه این درمانگاه انجام شده و پیش بینی می شود تا پایان سال این مرحله از ساخت درمانگاه تمام شود.

وی پیشرفت فیزیکی این درمانگاه را ۲۵ درصد اعلام کرد و افزود: برای ساخت و تجهیز این درمانگاه یکهزار و ۲۰۰ میلیارد ریال اعتبار نیاز است که تاکنون مردم نیکوکار دزفول ۱۵۰ میلیارد ریال برای ساخت آن کمک کرده اند.

اسماعیل چگنی با بیان اینکه تمام هزینه های ساخت این مرکز توسط مردم نیکوکار دزفول تامین می شوند، گفت: هیچ بودجه دولتی در ساخت این مرکز استفاده نشده و با توجه به کمک مردم نیکوکار دزفول تاکنون مشکلی درخصوص تامین هزینه ها نبوده است.

درمانگاه بیماران خاص دزفول جنب مرکز رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) در حال ساخت است.

مرکز رادیوتراپی انکولوژی امام حسن مجتبی(ع) دزفول به عنوان نوزدهمین مرکز آنکولوژی کشور و یکی از مجهزترین مراکز رادیوتراپی جنوب غرب کشور است.

این مرکز درمانی در زمینی به مساحت سه هزار و ۶۰۰ مترمربع در پنج طبقه و زیربنای ۶ هزارو ۵۰۰ مترمربع با ۴۸۰ میلیارد ریال کمک افراد خیر احداث و تجهیز شده و مردادماه سال ۹۴ به بهره برداری رسیده است.

در این مرکز خیریه درمانی بیش از چهار هزار و ۷۰۰ بیمار مبتلا به سرطان( اغلب از شهرهای شمال خوزستان و نیز استان های ایلام و لرستان) تحت پوشش خدمات درمانی رایگان قرار دارند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار