نصیرزاده اعلام کرد:
هوشنگ نصیرزاده می گوید رضا شکاری هیچ منع قانونی برای بازی در تراکتور ندارد و مسائل مطرح شده ناشی از عدم آگاهی از قوانین است.
کد خبر: ۷۸۶۸۵۸
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۴۰ 09 October 2019

به گزارش تابناک به نقل از ورزش سه، نصیرزاده که هم اکنون مدیرعامل باشگاه ماشین سازی تبریز است و اطلاع کاملی از قوانین بین المللی فوتبال دارد درباره پرونده شکایت ذوب آهن از رضا شکاری و ماجرای بازی نکردن این بازیکن در ترکیب تراکتور که گفته می شود به خاطر این شکایت است، به خبرنگار ما گفت: حتی با فرض موفقیت باشگاه ذوب‌آهن در اثبات فسخ غیرموجه توسط رضا شکاری برای پیوستن به روبین کازان که پرونده آن در اتاق حل اختلاف فیفا در حال بررسی است، ممکن است محدودیت هایی برای بازیکن یا باشگاه روبین کازان(آن هم به شرط اینکه ثابت شود در فسخ وی دخیل بوده) در نظر گرفته شود.


وی ادامه داد: در چنین شرایطی باشگاه های دیگر مانند تراکتور که این بازیکن به آن منتقل شده به طور کامل در صورت بازی گرفتن از او مصون از هرگونه تعرض توسط فیفا خواهند بود.


رییس کمیته حقوقی سابق فدراسیون فوتبال در بخش دیگری از حرف هایش تاکید کرد: باشگاه تراکتور باشگاه جدیدی نسبت به باشگاه قبلی تلقی می‌شود که در تشریفات فسخ اولیه دخالت نداشته و لذا شکاری هم اکنون در ایران یک بازیکن کاملا قانونی برای استفاده از مسابقات رسمی است و استفاده از او هیچ منعی ندارد.


نصیرزاده در پایان افزود: بر این اساس اظهارات اخیری که این بازیکن در فضای مجازی داشته که از ترس بازنده شدن من را بازی نمی دهند، ناشی از عدم آگاهی نسبت به مقررات بین المللی است. این بازیکن هم اکنون با هر باشگاهی قرارداد دارد، می تواند در تمام مسابقات رسمی آن بدون هیچ نگرانی شرکت کند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار