فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: بر اساس آمار ناجا، رضایتمندی از عملکرد پلیس اصفهان در ۶ ماهه ابتدایی امسال نسبت به مدت مشابه سال گذشته چهار درصد افزایش یافت.
کد خبر: ۷۸۷۰۳۹
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۸ 09 October 2019

سردار سرتیپ دوم پاسدار مهدی معصوم بیگی روز چهارشنبه در دیدار جمعی از فرماندهان انتظامی اصفهان با استاندار به مناسبت هفته نیروی انتظامی اظهار داشت: رضایتمندی مردم از پلیس نسبت به سایر دستگاههای امنیت ساز در بالاترین سطح قرار دارد.

وی با اشاره به اینکه نیروی انتظامی و پلیس ارتباط گسترده و وسیعی با مردم دارد و نیازهای جامعه را در حوزه نظم عمومی سریعتر تشخیص می دهد تصریح کرد: امروز نیروی انتظامی تمرکز ویژه ای بر پیشگیری دارد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان بیان کرد: امروز شورای تامین در شهرستانهای استان کارآمد، منسجم و هم افزا برای خدمت به مردم تلاش می کنند.

وی با بیان اینکه حوزه های ماموریتی پلیس با آسیب های بسیاری همراه است اظهارداشت: دینداری، امانت داری و بصیرت یکی از کارویژه های نیروی انتظامی است و اقدامات ویژه ای در این زمینه انجام شده است.

سردار معصوم بیگی با بیان اینکه فعالیت در نیروی انتظامی کار در میدان مین محسوب می شود ادامه داد: نیروی انتظامی اصفهان در حوزه فضای مجازی از سازمانهای پیشتاز محسوب می شود و پلیس فتای این استان در پیشگیری از وقوع جرم ممتاز است.

وی با اشاره به اینکه پلیس امنیت اقتصادی کمتر از ۱۰ روز دیگر در اصفهان عملیاتی می‌شود تصریح کرد: آخرین تغییر در پلیس اصفهان ف ایجاد پلیس امنیت اقتصادی است.

فرمانده انتظامی استان اصفهان اضافه کرد: باید فضای سالمی برای فعالیت فعالان اقتصادی در جامعه مهیا شود و از اقتصاد و امنیت اقتصادی مردم حمایت کنیم.

وی خاطر نشان کرد: پلیس امنیت اقتصادی در شرایط کنونی کشور با افرادی که قصد به هم ریختن اقتصاد را دارند برخورد جدی می کند.

سردار معصوم بیگی اظهار داشت: کنترل تخلف‌های رانندگی و صدور برگ جریمه کاغذی بطور تقریبی ‌حذف شده و در زمان حاضر این عملیات بصورت الکترونیکی و دیجیتال انجام می شود.

وی ادامه داد: کنترل های‌ ترافیک پارک‌های دوبله و پارک در پیاده روها در اصفهان به صورت مکانیزه انجام می شود که این وضعیت در شهر اصفهان مناسب است و در سایر شهرستانها هم باید ارتقا پیدا کند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: امروز ما در بهترین شرایط قرار داریم و می توانیم بخش عمده ای از تخلفات را قبل از وقوع پیش بینی کنیم.

وی افزود: امروز آزمایشگاههای پلیس آگاهی در استان اصفهان بسیار مجهز هستند و از شرایط ایده‌آلی برخوردارند و عمده کشف‌ها به روش علمی انجام می شود.  سردار معصوم بیگی گفت: پلیس در حوزه حرفه ای گرایی تمرکز ویژه‌ای بر آموزش دارد و در این زمینه از شرایط بسیار خوبی برخوردار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار