فرماندار کرمانشاه با تاکید بر اهمیت دو نعمت سلامتی و امنیت گفت: پیام این همایش کمک به زنان مبتلا به سرطان برای معرفی خود، با شجاعت و امید به آینده به مراکز درمانی و انجمن حمایت از بیماران سرطانی ست.
کد خبر: ۷۸۷۶۰۱
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۰۰ 12 October 2019
به گزارش خبرنگار تابناک کرمانشاه فضل الله رنجبر در همایش آگاهی بخشی سرطان، اظهار داشت:من از نزدیک شاهد تلاش ها جوانان و اعضا انجمن حمایت از بیماران سرطانی بودم که در سازمان‌های مردم‌نهاد بانی خیر و برکت هستند و دلسوزانه درب خیلی منازل را به صدا در می آورند که برای همنوعان بیمارمان کمک بگیرند، از همه تلاشگران این عرصه صمیمانه تشکر و اعلام می‌کنم همه موظفیم به سازمان ها مردم نهاد خیرخواه کمک کنیم.

فرماندار کرمانشاه با اشاره به اهمیت دو نعمت سلامتی و امنیت برای مردم جامعه خاطر نشان کرد: وقتی این نعمتها را در اختیار داریم قدردان نیستیم، هنگام ناامنی یا بیماری ارزش این دو نعمت والا را درک می کنیم. امروز با تلاش مرزداران، نیروهای ارتشی، سپاهی، انتظامی، سربازان گمنام امام زمان و تلاش همه دولتمردان با وجود مشکلات اقتصادی امنیت کامل داریم. و نعمت سلامتی که بسیار مهم است و جوامع پیشرفته به این موضوع اهمیت زیادی می دهند، در دین، قرآن و کلام ائمه اطهار ما نیز بر نعمت سلامتی و تلاش در راستای حفظ آن تاکید شده است.

وی پیام این همایش را تلاش در راستای حفظ سلامتی و ارتقا آن با کمک زنان و حمایتشان از انجمن بیماران سرطانی و سازمان ها مردم نهاد عنوان کرد و گفت: انجمن حمایت از بیماران سرطانی در نظر دارد همه مادران و زنانی که دچار این بیماری شدند را برای معرفی به این انجمن و مراکز درمانی با شجاعت کامل، روحیه خوب و سرشار از امید به آینده دعوت کند تا گام‌ها موثری در جهت سلامتی خود بردارند.


رنجبر در پایان همه افراد توانمند و دارای تمکن مالی را برای کمک و حمایت از انجمن بیماران سرطانی فراخواند.
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار