مدیرکل حج و زیارت خوزستان گفت: بیش از سه میلیون زائر برای سفر به عتبات عراق در سامانه سماح ثبت نام کردند.
کد خبر: ۷۸۷۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۵۷ 14 October 2019

ناصر حویزاوی در پایانه مرزی چذابه اظهار داشت: سازمان حج و زیارت به عنوان رئیس کمیته اعزام با تمامی واحدهای داخل کشور و عراق تعامل خوبی برای خدمت رسانی شایسته به زائران اربعین داشته و اکنون نیز گروهی به این منظور در کشور عراق مستقر شده اند.

وی افزود: متاسفانه تعدادی از هموطنان ما در کشور عراق در سوانح رانندگی آسیب دیده و یا جان خود را از دست دادند که سازمان حج و زیارت با همکاری بیمه ایران خدمات بیمه ای را به این افراد ارائه خواهد داد.

مدیرکل حج و زیارت خوزستان ادامه داد: اداره کل حج و زیارت خوزستان نیز علاوه بر خدمات ذاتی خود در زمینه پذیرایی از زائران اربعین حسینی از طریق موکب های شهدای منا در مرزهای چذابه و شلمچه خدمات خوبی را به زائران ارایه می دهد.

حویزاوی اظهار داشت : دفاتر سازمان حج و زیارت نیژ در مرزهای شلمچه و چذابه به صورت شبانه روزی به زائران خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: برخی افراد به دلایلی موفق به ثبت نام در سامانه سماح نشده اند اما در این زمینه نیز تمهیدات لازم اندیشیده شده و زائران می‌توانند تا پایان ماه صفر از طریق گوشی همراه و یا با مراجعه به دفاتر حج و زیارت مستقر در پایانه های چذابه و شلمچه نسبت به ثبت نام خود اقدام کنند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار