سازمان هواشناسی اعلام کرد؛
امروز با گذر موج ضعیفی از روی کشور، برای ۱۳ استان کشور رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود.
کد خبر: ۷۸۸۳۱۸
تاریخ انتشار: ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۱۴ 14 October 2019

رگبار پراکنده باران همراه با رعد و برق در ۱۳ استان کشور/آسمان تهران بارانی می‌شود

به گزارش تابناک سمنان: براساس آخرین نقشه‌های هواشناسی با گذر موج ضعیفی از روی کشور امروز بویژه در ساعات بعدازظهر در ارتفاعات البرز مرکزی واقع در استان‌های قزوین، البرز و تهران و ارتفاعات زاگرس در استان‌های لرستان، مرکزی، همدان، چهار محال بختیاری، کهگیلویه و بویر احمد، ارتفاعات شرقی کرمانشاه و ایلام و غرب اصفهان رگبار پراکنده گاهی با رعد و برق و وزش باد رخ می‌دهد، این شرایط در جنوب فارس و غرب هرمزگان پیش بینی می‌شود.

بعدازظهر روز سه شنبه در جنوب و غرب فارس، بوشهر، ارتفاعات زاگرس مرکزی در استان‌های لرستان، چهارمحال بختیاری و کهگیلویه و بویر احمد رگبار پراکنده گاهی رعد و برق و وزش باد پیش بینی می‌شود. بعدازظهر روز چهارشنبه این شرایط در جنوب استان فارس، غرب هرمزگان و شمال بوشهر دور از انتظار نخواهد بود.

 

 

از روز سه شنبه تا اواخر هفته در سایر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف بوده و در نوار شمالی کشور به طور نسبی دما افزایش می‌یابد.

طی روز دوشنبه در شرق هرمزگان و شمال شرق کشور وزش باد شدید و کاهش نسبی دما رخ می‌دهد که خیزش گرد و خاک، کاهش کیفیت هوا و دید افقی را در این مناطق بویژه زابل در پی خواهد داشت.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار