سوپروایزر اورژانس فسا از کشته و مجروح شدن ۲۰۷ نفر در شش ماه اول امسال در محور فسا داراب بر اثر تصادف رانندگی خبر داد.
کد خبر: ۷۸۸۸۷۱
تاریخ انتشار: ۲۳ مهر ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۲ 15 October 2019

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران:کریمپور  گفت: در شش ماه اول امسال در محور فسا داراب بیش از ۱۸۰ حادثه تصادف رانندگی رخ داده که در این حوادث ۷ نفر جان باختند و بیش از ۲۰۰ نفر نیز به مراکز درمنی شهرستان فسا و بیمارستان فوق تخصصی، ولی عصر فسا انتقال داده شدند.

رئیس راه و شهرسازی شهرستان فسا گفت: جاده فسا به داراب، محوری است که به علت دوطرفه بودن و عرض کم و میزان تردد زیاد وسایل نقلیه سبک و سنگین باعث بروز تصادفات فراوانی در این محور شده است.

غفاری افزود: این مسیر در ۴ قطعه در محدوده فسا از سال ۱۳۹۰ به طرف داراب آغاز شده که دو قطعه آن به بهرهبرداری رسیده و قطعه ۴ آن از سه راهی جلیان به طرف داراب به طول ۲۶ کیلو متر تاکنون ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته که به دلیل مطالبات پیمانکار و کمبود اعتبار متوقف شده است.

او ادامه داد: قطعه سوم این طرح نیز به طول ۱۷ کیلومتر از روستای هارم تا شهر نوبندگان به دلیل کمبود قیر نا تمام مانده است که برای اجرای آن به بیش از یک هزار تن آسفالت نیاز است.

سرپرست فرمانداری ویژه فسا هم در بازدید از این محور گفت: محور فسا داراب یکی از مسیر‌های مواصلاتی استراتژیک و مهم در اتصال استان فارس به استان‌های جنوبی و شرقی است، که اتمام این طرح علاوه بر کاهش حوادث ترافیکی باعث توسعه استان نیز خواهد شد.

آرگیو افزود: برای اتمام این پروژه به بیش از ۵۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است که در صورت تخصیص اعتبار این پروژه در کمتر از یکسال به بهره برداری خواهد رسید.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار