سرهنگ غلامعلی شرق ضمن تسلیت اربعین حسینی و رحلت پیامبر (ص)، اظهار کرد: در روز اربعین به دلیل حرکت هیئت‌های عزاداری در شهر محدودیت‌های ترافیکی اعمال می‌شود.
کد خبر: ۷۸۹۰۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۰۸ 16 October 2019

به گزارش «تابناک البرز»؛ رئیس پلیس راهور استان البرز اضافه کرد: محدودیت‌های ترافیکی در تقاطع مصباح، میدان توحید و تقاطع کارخانه قند به بلوار امام زاده حسن (ع)، بلوار هوشیار ضلع جنوبی بلوار امام زاده محمد (ع) حد فاصل ۴۵ متری گلشهر تا میدان دفاع مقدس و امام زاده طاهر (ع) اجرا می‌شود.

وی از شهروندانی که قصد حضور در مراسم‌های روز اربعین را دارند خواست با توجه به محدودیت‌های ترافیکی در مناطق یاد شده از ناوگان حمل و نقل عمومی استفاده کنند.

سرهنگ شرق اضافه کرد: باتوجه به تعطیلی ایام پیش رو، پیش‌بینی می‌شود سفرهای برون شهری از امروز بعد از ظهر آغاز و افزایش پیدا کند.

وی با اشاره به اینکه استان البرز شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان با پایتخت است، گفت: در روزهای تعطیل شاهد افزایش حجم ترافیک خواهیم بود به همین دلیل از مردم می خواهیم نکات ایمنی و سرعت مطمئنه را رعایت کنند.

رئیس پلیس راهور استان البرز انجام معاینه فنی خودرو، دارا بودن تجهیزات زمستانی، سرعت مطمئن و استراحت راننده هر دو ساعت یک بار از جمله نکاتی است که رانندگان باید به آن توجه داشته باشند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار