معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: امسال 560 هزار مترمربع از معابر شهری اصفهان آسفالت و بهسازی شده است.
کد خبر: ۷۸۹۱۴۰
تاریخ انتشار: ۲۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۴ 16 October 2019

ایرج مظفر با تأکید بر لزوم ساماندهی معابر شهری هزینه اجرای این طرح  را 180 میلیارد ریال بیان کرد و افزود: از ابتداي امسال تا پايان شهريورماه حدود ۶۳ هزار تن آسفالت در قالب عمليات روکش و تراش برای بهسازی معابر بزرگراهی و غیربزرگراهی با استفاده  شده که از مهمترین طرح های بهسازی این کلانشهر است.

وی افزود: از این میزان حدود 54 هزار تن آسفالت در مناطق 15 گانه و 8700 تن هم در مساحت ۷۳ هزار و 700 مترمربع در طرح های عمراني شهر شامل نمايشگاه بين‌المللي اصفهان، روشن‌دشت(پينارت) و تقاطع غيرهمسطح روح‌الامين، بلوار فرزانگان و تقاطع غير همسطح آفتاب و مجموعه پل‌هاي نصف جهان اجرا شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان گفت: بهبود و ارتقای کیفیت معابر شهري از جمله شاخصه‌هاي مهم ارزيابي و رضايتمندي از عملکرد شهرداري و از عوامل موثر بر کيفيت زندگي شهروندان محسوب مي‌شود.

ایرج مظفر ادامه داد: در یکسال اخیر در مجموع  920 هزار متر مربع از معابر شهر آسفالت شده است.

معاون عمران شهری شهردار اصفهان با اشاره به تداوم عملیات آسفالت ریزی در سطح معابر شهر، گفت: با توجه به اینکه ساماندهي و بهسازي معابر شهري با اقداماتي همچون آسفالت ريزي، پياده‌روسازي، اجراي کفپوش و جدولگذاري يکي از مهم‌ترين سرفصل‌هاي بودجه عمران شهري است، روند اجرايي اين اقدامات با اولويت بندي مناطق کم‌برخوردار و با رويکرد تحقق اهداف توسعه پايدار شهري و جلب رضايتمندي شهروندان، براي داشتن معابر با كيفيت تداوم خواهد يافت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار