استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در شش ماهه نخست امسال عملکرد مناسبی در موضوع اشتغال در استان رقم خورد، تاکید کرد: انتظار می‌رود فرمانداران وقت بیشتری برای کارگروه اشتغال بگذارند و در شش ماهه دوم سال فعالتر ظاهر شوند.
کد خبر: ۷۸۹۳۱۱
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۳۰ 17 October 2019

به گزارش خبرگزاری تابناک کرمانشاه به نقل از ایسنا، هوشنگ بازوند در نشست با فرمانداران استان اظهار داشت: از روز اول گفته‌ایم که اشتغال اولویت اول ماست و برنامه‌هایی برای کاهش نرخ بیکاری استان تدوین شده است.

وی با اشاره به کاهش نرخ بیکاری استان در شش ماهه نخست امسال، گفت: فرمانداران باید روی مباحث اشتغال بیشتر وقت بگذارند و فعالتر ظاهر شوند.

بازوند با بیان اینکه فرمانداران و معاونت‌های استانداری باید هماهنگی بیشتری با هم داشته باشند، افزود: برگزاری جلسات به هماهنگی بیشتر و حل و فصل موارد می‌انجامد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه ساخت و ساز در حاشیه شهر‌ها باید کنترل شود، اظهار داشت: در حاشیه شهر‌ها چند هزار متر ساخت و ساز می‌شود، اما کسی با آن کاری ندارد. بطور مثال در محله ملا حسینی ساخت کارگاه‌های غیرمجاز به شدت در حال رشد است.

وی همچنین با بیان اینکه در ورودی شهر‌ها نخاله‌های ساختمانی وجود دارد که می‌طلبد فرمانداران پیگیر پاکسازی آن باشند، گفت: اداره کل حمل و نقل و پایانه‌ها و شهرداری‌ها هم در این خصوص موظفند، زیرا نخاله‌های ساختمانی چهره شهر را به هم می‌زنند.

بازوند با بیان اینکه فرماندار سرپل ذهاب با کمک معاونت عمرانی استانداری کار بسیار خوبی را در جمع آوری کانکس‌ها انجام داده، گفت: در شهرستان ثلاث باباجانی هم این توقع را داریم که کانکس‌ها کمی جمع شود.

استاندار کرمانشاه همچنین با بیان اینکه احتمالا پاییز امسال بارندگی بیشتری نسبت به سال گذشته داشته باشیم، گفت: فرمانداران رصد کنند و پیش بینی سیل را داشته باشند، زیرا سیل قابل پیش گیری است.

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار