نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس خبرداد؛
کاتب گفت: برای توسعه و رشد اقتصادی کشور و راه اندازی پژوهشکده نفت در گرمسار آمادگی کامل داریم.
کد خبر: ۷۸۹۳۶۵
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۶ 17 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: غلام‌رضا کاتب نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس، صبح امروز در آیین افتتاح مرحله دوم ساختمان آموزشی و آزمایشگاه مرکزی دانشگاه گرمسار و آیین نمادین آغاز سال تحصیلی جدید در دانشگاه‌ها با حضور رئیس دفتر رئیس‌جمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری و استاندار سمنان، خطاب به دانشجویان حاضر گفت: شما جوانان بزرگ‌ترین سرمایه‌های کشور هستید که توانستید گام‌های بزرگی را در انقلاب اسلامی بردارید.

او افزود: آمادگی داریم برای توسعه کشور، آنچه در توان داریم، باری از دوش دولت در بخش‌های مختلف برداریم؛ تلاش خواهیم کرد تا پژوهشکده نفت را در این شهرستان راه‌اندازی کنیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس تصریح کرد: در میان ۲۵ کشور برتر علمی دنیا، رشد تولید علم ایران در سال ۲۰۱۷ حتی از کشور‌هایی همچون روسیه و چین که مقام‌های برتر را در تولید علم دارند، بیشتر بوده و توانسته‌ایم مقام اول را کسب کنیم.

کاتب بیان کرد: این مهم اتفاق نمی‌افتاد؛ مگر با تلاش جوانان، دانشجویان و نخبگان علمی کشور که در این راه به‌خوبی گام برداشتند.

او افزود: توانستیم در سال ۱۳۹۷ رتبه کشور را در بخش توسعه فناوری و دانش‌بنیان ارتقا بخشیده و به رتبه ۷۵ جهانی برسانیم.

نماینده مردم شهرستان‌های گرمسار و آرادان در مجلس تصریح کرد: در دور دوم سفر رئیس‌جمهوری به استان سمنان، ۱۵ میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شد که تاکنون ۶ میلیارد تومان آن در بدترین شرایط اقتصادی کشور اختصاص یافته است.

کاتب ادامه داد: عملکرد دانشجویان و مسؤولان در بخش علمی و دانش‌بنیان گام‌هایی جهادی است؛ امروز بالغ بر چهار میلیون و ۹۰۰ هزار دانشجو در دانشگاه‌های کشور مشغول به تحصیل هستند.

او افزود: در استان سمنان به ازای هر ۶ نفر، یک نفر دانشجو وجود دارد؛ بحث تجهیزات دانشگاهی که مورد مطالبه دانشجویان است، پیگیری و رسیدگی خواهیم کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار