معاون استاندار فارس با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران باید حفظ شود و اجازه ندهیم به هیچ عنوان آن‌ها را درگیر مسائل و منافع حزبی و سیاسی کنند.
کد خبر: ۷۸۹۷۸۳
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۰۲:۳۸ 20 October 2019

عبدالرضا قاسم‌پور در جلسه شورای هماهنگی امور ایثارگران استان با اشاره به ایام ماه صفر و اربعین حسینی، شهدا را ادامه دهندگان راه امام حسین (ع) دانست و یادآور شد: هدف قیام امام حسین (ع) اصلاح امت جدش و همچنین احیا دو فریضه امر به معروف و نهی از منکر بود.

او با بیان اینکه در شرایط فعلی یکی از بزرگترین معروفات ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های شهداست، افزود: باید تلاش کنیم ادامه دهنده راه شهدا باشیم و راه شهدا راه عزت و عظمت امت اسلامی و خدمت به مردم است.

قاسم پور، خدمت به ایثارگران را از راهکار‌های ترویج فرهنگ ایثار و شهادت دانست و بر لزوم پیگیری مسائل و رفع مشکلات آن‌ها تاکید کرد.

معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری فارس اظهار کرد: دولت تدبیر و امید به رغم مشکلات و فشار‌های مالی با قدرت به انجام امور پرداخته و تاکید ویژه‌ای بر رفع مشکلات ایثارگران و خانواده شهدا دارد.

او همچنین با اشاره به تاکیدات استاندار فارس از پیگیری‌های مشکلات بیمه‌ای و پرداخت مطالبات بیمارستان‌های دولتی و خصوصی خبر داد.

سرکشی و بازدید از خانواده معظم شهدا از دیگر مواردی بود که معاون استاندار فارس به آن تاکید کرد و این اقدام را سبب ایجاد آرامش و تقویت روحیه مدیران دانست.

قاسم پور با تاکید بر لزوم رعایت کامل قانون جامع حمایت از ایثارگران عنوان کرد: نقص موارد این قانون توسط هر یک از مدیران باید گزارش و برخورد لازم صورت گیرد.

او، ضمن تقدیر از تلاش‌های شورای هماهنگی امور ایثارگران، اظهار کرد: این تلاش‌ها کافی نیست باید رسیدگی بیشتر و بهتری در جهت کاهش بروکراسی‌ها و پیچیده‌های اداری برای ایثارگران انجام شود.

معاون استاندار فارس با اشاره به نزدیک بودن زمان انتخابات عنوان کرد شأن و کرامت خانواده شهدا و ایثارگران باید حفظ شود و اجازه ندهیم به هیچ عنوان آن‌ها را درگیر مسائل و منافع حزبی و سیاسی کنند.

او همچنین پیشنهاد داد کمیته‌های مختلفی از جمله کمیته اشتغال و سرمایه گذاری فرهنگی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت رفاه آموزش بهداشت درمان و ... در شورای هماهنگی امور ایثارگران استان تشکیل شود تا کار‌ها به صورت اختصاصی دنبال شود.

قاسم پور گفت: بنا بر تاکید استاندار محترم یکی از موارد مهم و تاثیر گذار در ارزیابی عملکرد مدیران رسیدگی به امور ایثارگران و خانواده شهدا خواهد بود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار