در مأموریت اربعین صورت گرفت؛
فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: از ابتدای شروع مأموریت اربعین نیروهای کمکی این فرماندهی در حوزه‌های پلیس‌راه و راهور، پلیس پیشگیری، معاونت اجتماعی، پلیس آگاهی و همچنین پلیس امنیت عمومی و دیگر بخش‌های انتظامی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی اعزام شدند.
کد خبر: ۷۸۹۸۷۴
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۶ 20 October 2019

به گزارش تابناک اصفهان به نقل از پایگاه خبری پلیس سردار مهدی معصوم بیگی اظهار داشت: امروز توفیقی دست داد تا به همراه سردار اشتری، فرمانده نیروی انتظامی کشور از مرزها بازدیدی داشته باشیم که ارزیابی‌ها حاکی از آن بود که خدا را شکر با تدابیر خوب اتخاذ شده شرایط امنیتی در مرزها و شهرهای پیرامون آن‌ها برقرار است و روان‌سازی ترافیکی در محورهای مواصلاتی نیز به خوبی صورت می‌گیرد.

فرمانده انتظامی استان اصفهان با بیان اینکه فرماندهی انتظامی استان اصفهان به عنوان یکی از استان‌های معین و پشتیبان در مأموریت اربعین، افزود: از ابتدای شروع مأموریت اربعین نیروهای کمکی این فرماندهی در حوزه‌های پلیس‌راه و راهور، پلیس پیشگیری، معاونت اجتماعی، پلیس آگاهی و همچنین پلیس امنیت عمومی و دیگر بخش‌های انتظامی به پایانه‌های مرزی شلمچه، چذابه، مهران و خسروی اعزام شدند که در این بازدیدها از نیروهای مستقر در این مرزها سرکشی و از زحمات آنان قدردانی شد.

وی بیان کرد: وحدت و انسجام خوبی بین کارکنان انتظامی استان‌های ایلام، کرمانشاه و خوزستان و هم نیروهای کمکی که از استان‌های دیگر اعزام شدند وجود دارد و همه یکپارچه و عاشقانه در حال خدمت‌رسانی به زوار آقا اباعبدالله الحسین (ع) هستند.

معصوم بیگی، مأموریت اربعین حسینی (ع) را صحنه عشق و دلدادگی مأموران ناجا به سیدالشهدا (ع) توصیف کرد و اظهار داشت: اینجا دلدادگی در اوج خود قرار دارد و همه مأموران پلیس با مسؤولیت پذیری حداکثری در حال خدمت به زائران امام حسین (ع) هستند.

فرمانده انتظامی استان اصفهان خاطرنشان کرد: برآوردها نشان می‌دهد، امروز و فردا با اوج بازگشت زائران مواجه باشیم و طبیعی است که تا پایان هفته آینده این بازگشت‌ها ادامه داشته باشد.

وی اذعان کرد: در همین رابطه فرمانده نیروی انتظامی کشور نیز دستور دادند، تا آخرین زائری که برمی‌گردد نیروهای انتظامی در پایانه‌های مرزی و در محورهای مواصلاتی حضور داشته و مشغول انجام خدمت به زائران باشند.

معصوم بیگی در ادامه، کنترل لایه به لایه از مبدأ تا مقصد و استقرار ایستگاه‌های پلیس را به عنوان یکی از اقدامات خوب و مؤثر پلیس پیشگیری ناجا عنوان کرد و اظهار داشت: امنیت زائران از محورهای مواصلاتی تا مقصد زائران برقرار است و لازم می‌دانم که از همه نیروها نهایت تشکر و قدردانی را داشته باشم.

فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: با تدابیری که اتخاذ شده در مرز چذابه شرایط ایده آلی از نظر نظم و انضباط حاکم است و خروج زائران از این پایانه مرزی تقریباً به حداقل رسیده و عمدتاً زائران در حال بازگشت به خاک کشور هستند.

وی گفت: تردد زائران از ابتدا تاکنون به خوبی مدیریت شد و تردید ندارم که در این چند روز باقی‌مانده هم به لطف حضرت حق و برنامه‌ریزی خوبی که وجود دارد مدیریت خواهد شد و ان‌شاء الله مشکلی هم به وجود نخواهد آمد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار