مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان:
منوچهری از پایان یافتن خرید تضمینی گندم در استان سمنان خبر داد و گفت: مطالبات گندم کاران این استان طی سال جاری پرداخت‌شده است.
کد خبر: ۷۹۰۱۹۲
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۰۹:۳۰ 21 October 2019

به گزارش تابناک سمنان: محمدباقر منوچهری مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان با بیان اینکه امسال همه مطالبات گندم کاران استان سمنان پرداخت‌شده است گفت : امسال بیش از ۸۴ هزار تن گندم از کشاورزان استان سمنان به‌صورت تضمینی خریداری شد.

او با بیان اینکه برداشت گندم اواسط تابستان آغاز و تا اوایل مهرماه ادامه داشته است، افزود: فصل زراعی جدید برای کاشت گندم اواسط فصل پاییز آغاز می‌شود که با توجه به نرخ مطلوب خرید تضمینی گندم انتظار می‌رود امسال اقبال کشاورزان به کشت این محصول بیشتر شود.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی سمنان بابیان اینکه نرخ خرید تضمینی گندم برای سال زارعی پیش رو به بهره‌برداران اعلام‌شده است، ابراز داشت: قیمت خرید تضمینی گندم برای سال آینده بر اساس سیاست‌های دولت ۲۲ هزار ریال تعیین‌شده است.

پیش‌بینی افزایش سطح زیر کشت گندم در استان سمنان

منوچهری ضمن بیان اینکه پیش‌بینی می‌شود سال آینده شاهد افزایش سطح زیر کشت گندم در استان سمنان باشیم، تصریح کرد: با توجه به این موضوع باید گفت که ازنظر ذخیره گندم در صورت افزایش تولید برای سال آینده مشکلی وجود نخواهد داشت.

او از ساخت سیلو گندم به ظرفیت ۱۰۰ هزار تن در گرمسار خبر داد و افزود: هم‌اکنون ظرفیت ذخیره گندم استان ۲۸۰ هزار تن در بخش دولتی و خصوصی است که این سیلو جدید به ظرفیت این بخش اضافه خواهد کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار