شهردار ایلام در گفتگو اختصاصی با تابناک ؛
شهردار ایلام از احداث بزرگترین شهر بازی غرب کشور در مجموعه چغاسبزخبر داد و گفت: با یک سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج در راستای احداث این شهر بازی به توافقات لازم رسیده و قرار داد نیز منعقد گردیده است .
کد خبر: ۷۹۰۲۱۰
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۸ - ۲۱:۴۶ 21 October 2019

به گزارش تابناک ایلام ؛ طالب صادقیان در گفتگو اختصاصی با خبرنگار ما اظهار داشت : در راستای ایجاد مکان مناسب و استاندارد تفریحی برای شهروندان به ویژه کودکان و محیط هایی شاد برای تفریح و گذراندن اوقات فراغت و همچنین ارتقاء شور و نشاط و شادابی میان آنان، عملیات احداث شهربازی  در دستور کاراین شهرداری قرار گرفته است.

وی در ادامه یادآور شد : مردم ایلام لایق بهترین ها هستند ،به همین منظور در سال 97 نسبت به ایجاد سنگ فرش  خیابان های  طالقانی و  ولایت شهر اقدام گردید و کار نصب مبلمان نیز انجام شد که چهره بی جان شهر  با اجرای این طرح ها جان دوباره ای گرفت .

شهردار ایلام  افزود:  مهمترین هدف شهرداری از اجرای بیشتر این طرح ها ،انسان محور بودن پروژه ها به جای ماشین محور بودن آنها است.

 وی بیان داشت : طالقانی یکی از خیابان  هایی است که  علاوه بر  سنگفرش ،یک المان انتزاعی از چترهای نورانی نیز در آن نصب گردید که در ادامه این طرح ، دو طرف این مسیر گرین بال یا دیواره سبز نصب می شود که یک فضای خاص، شاد و با نشاط در هسته مرکزی شهر ایجاد می نماید .

 صادقیان  ادامه داد: امسال در طرح  تکمیلی هسته مرکزی شهر ساماندهی خیابان سمندری در دستور کار دارد و این طرح در مرحله پیمان سپاری است .

وی با اشاره به اینکه سنگ فرش خیابان های  سعدی شهر ایلام در دستور کار قرار دارد افزود : در جهت کاهش بار ترافیکی در هسته مرکزی شهر ،  خیابان های  سعدی شمالی و جنوبی در آینده نزدیک با اجرای  طرح سنگ فرش  به پیاده راه تبدیل خواهند شد .

صادقیان  از مردم خواست حد المقدور پیاده روی را جایگزین  استفاده از وسیله نقلیه شخصی و موتوری در هسته مرکزی شهر  کنند تا بدنبال آن  بحث نشاط و سلامتی  در جامعه تزریق شود .

وی  با اشاره به اتمام طرح  نور پردازی  دریاچه کوثر شهر ایلام افزود: امسال عملیات  اجرایی  آبنمای موزیکال دریاچه کوثر آغاز گردید که خوشبختانه  چندی پیش کار آن  به اتمام رسید و در روز های آتی  افتتاح خواهد شد.

صادقیان یادآور شد : برای ایجاد تله کابین از میدان ارغوان به کوه های مشرف تنگه ارغوان توافقات خوبی انجام شده  که امیدواریم  این طرح نیز در راستای توسعه گردشگری و ایجاد فضای با نشاط برای مردم ، عملیاتی شود .

 شهردار ایلام از احداث بزرگترین شهر بازی غرب کشور در مجموعه چغاسبز خبر داد گفت: با یک سرمایه گذار ایرانی مقیم خارج در راستای احداث این شهر بازی به توافق رسیده و قرار داد نیز منعقد گردیده است .

وی با  اشاره به  تکمیل فاز دوم پارک خطی بام ایلام بیان داشت :  عملیات احداث   فاز سوم این پارک نیز در نیمسال دوم آغاز می شود و همچنین ساخت  پارک خطی مدرس، جنب  میدان میلاد بعد از تکمیل سیل بند عملیاتی می شود .

شهردار ایلام به  پروژه نیمه کاره فرهنگسرای ارغوان در ورودی شمالی شهر ایلام اشاره کرد و افزود: این فرهنگ سرا با مشارکت بخش خصوصی در آینده نزدیک به یک مجموعه گردشگری تبدیل خواهد شد .

وی با اشاره به ضرورت اجرای پروژه های توسعه زیرساختی در شهر ایلام گفت : زیر گذر کشوری که کار انتخاب پیمانکار آن انجام شده و پیمانکار در حال تجهیز کارگاه می باشد  و به زودی عملیات اجرائی آن آغاز می شود .

شهردار ایلام افزود: بهسازی و زیبا سازی بلوار امام شهر ایلام با طراحی جدید  در مراحل پایانی  پیمان سپاری می باشد ،کارهای دیگری هم در دستور کار است  که  با مشارکت بخش خصوصی در آینده انجام می شود.

شهردار ایلام در پایان گفت: امیدواریم  بتوانیم با همراهی مردم  در این دو سال باقیمانده شهری در خور شآن شهروندان ایلامی  بسازیم ./م

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار