مدیرکل دفتر امور روستایی استانداری اصفهان گفت: در استان اصفهان 164 میلیارد تومان طرح اشتغالزایی آماده معرفی به بانک عامل است که اعتبار 24میلیارد تومان از این مشاغل تامین شده است.
کد خبر: ۷۹۱۰۸۶
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۱۴:۴۲ 23 October 2019

علی رحمانی با تاکید بر توانمندسازی روستایی ها و توسعه اشتغالزایی روستایی اظهار داشت: طرح های آماده برای توسعه اشتغالزایی روستایی بالغ بر 164 میلیارد تومان برآورد شده و تاکنون 24 میلیارد تومان توسط نهاد توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به بانک عامل تخصیص داده شده است.

وی افزود: چنانچه 140 میلیارد تومان توسط نهاد توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری به روستاهای استان اصفهان تخصیص یابد امکان اشتغال روستاییان فراهم می شود.

مدیرکل دفتر امور روستایی و شوراهای استانداری اصفهان با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندسازی روستایی در شش شهرستان که با استقبال روستاییان همراه بوده است، تصریح کرد: اشتغال روستایی یک درصد از نرخ اشتغال شهری کمتر است و با برگزاری نمایشگاه های توانمندسازی و تخصیص اعتبارات می توان بر مهاجرت معکوس امید بست.

وی با بیان اینکه استان اصفهان با 852 روستا دارای دهیاری و 52 بخشداری در تحقق شعار رونق تولید همت گماشته است، ادامه داد: با تکیه بر عدم توسعه روستا به شهر و جدیت در اشتغالزایی روستایی با اعطای تسهیلات با بهره هشت درصد می توان تورم، بیکاری و آسیب های اجتماعی را در روستاها کاهش داده و به حاشیه نشینی به شهرها پایان داد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار