کد خبر: ۷۹۱۱۵۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۸ - ۲۲:۵۳ 23 October 2019
با برگزاری نشست شورای اداری شهرستان دنا در شهر پاتاوه از آمادگی کامل مردم و مسؤولان این شهر و بخش برای استقبال از فرمانده کل سپاه خبر داده شد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از فارس از سی‌سخت سردار سرلشگر حسین سلامی با حضور در استان کهگیلویه و بویراحمد از چندین طرح محرومیت‌زدایی قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح در شهرستان‌های بویراحمد و کهگیلویه بازدید و در جریان آخرین فعالیت‌های جهادی و اقدامات عمرانی سپاه در این منطقه قرار می‌گیرد.
بازدید از روند پیشرفت طرح ملی جاده پاتاوه به دهدشت نیز از جمله برنامه‌های فرمانده کل سپاه در جریان سفر به کهگیلویه و بویراحمد است.
هم‌چنین قرار است در این سفر چند طرح نیز با حضور فرمانده سپاه به بهره‌برداری برسد.
به همین منظور در نشست شورای اداری شهرستان دنا در شهر پاتاوه از آمادگی کامل انی بخش برای حضور سردار سلامی خبر داده شد.
فرمانده سپاه دنا در جلسه شورای اداری با بیان این که اتفاق مهمی در شهرستان دنا صورت گرفته گفت: این اتفاق مبارک حضور میهمان ویژه، سردار سلامی فرمانده کل سپاه در شهرستان و شهر پاتاوه است که از اهداف اصلی دیدار با مردم، افتتاح مصلای نماز جمعه شهر پاتاوه و بررسی دیگر مشکلات در سطح شهرستان است.
ستوده گفت: سردار سلامی سفرهای استانی خود را شروع کرده و این بار به استان ما آمده و هر جا که رفته و تصمیمی گرفته پیگیر آن مشکل بوده و برطرف کرده است.
فرماندار دنا هم گفت: فردا مهمان عزیزی داریم و با توجه به اینکه مردم فهیم ما همیشه و در همه جا یار و پشتیبان این انقلاب بوده و هستند از همین جا از آنها درخواست می‌کنیم که فردا هم با حضور گسترده خود ما را در برگزاری این مراسم همیاری کنند.
علیپور گفت: باید تمامی دستگاه‌های مربوطه هماهنگی کامل با فرماندهی سپاه شهرستان جهت هر چه باشکوه تر برگزار شدن این مراسم را داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
پاتاوه دنا لوداب زیلایی کهگیلویه و بویراحمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۲:۳۵ - ۱۳۹۸/۱۰/۰۳
امیدواریم مشکلات اجتماعی و معیشتی بی شمار شهرستان دنا در حوزه های مختلف در این استان محروم و فراموش شده حل و فصل شود.استان ما در محرومیت تاریخی است.مردم دنا و زیلایی و سادات محمودی سو تغذیه و فقر مطلق به گواه پژوهش های مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی دارند.مردم این نواحی دبیرستان و هنرستان و کتابخانه و مرکز فنی و حرفه ای نیازدارد. مردم این نواحی نیازمند بهزیستی و خدمات اجتماعی هستند.نرخ خودکشی در اینجا بالستیک. موسسات خیریه و عام المنفعه به کمک بیابند. بنیاد جانبازان و مستضعفآن به کمک باید. مسولآن وزارتخانه های رفاه و سازمان بهزیستی نسبت به تاسیس مراکز حمایتی و اجتماعی در این نواحی اقدام کنند.از ظرفیت های بنگاهها و شرکت ها و صنایع دولتی و شبه دولتی و خصوصی برای زدودن چهره فقر در این نواحی استفاده شود.مردم این منطقه نیازمند یاری مسولآن هستند.خدمات عمومی دولت دراین نواحی بسیاربسیار ناچیزهست یالا وجود ندارد.اوج محرومیت فلاکت در این مناطق محروم.دستگاهها اجرایی و سازمان های کشوری و استانی بایستی نسبت به حل مشکلات بهداشتی و درمانی و پزشکی این مناطق و نواحی محروم شهرستان دنا کمک نمایند.
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار