رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان هرمزگان ، ضمن ابلاغ سلام ویژه آیت الله رئیسی به مردم خونگرم و انقلابی بشاگرد ، از نزدیک به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کردند.
کد خبر: ۷۹۱۱۷۳
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۸ - ۰۲:۰۴ 24 October 2019

به گزارش «تابناک هرمزگان»؛ در پی مطالبه ریاست قوه قضائیه به منظور رسیدگی به مطالبات مردم شهرستان بشاگرد ، رئیس کل دادگستری و جمعی از مسئولین قضایی استان هرمزگان با حضور در جمع صدها نفری مردم بشاگرد به مسائل و مشکلات آنها رسیدگی کردند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در حاشیه این دیدار مردمی در جمع مردم و مسئولین شهرستان بشاگرد اظهار کرد: در پی مطالبه به حق ریاست قوه قضائیه مبنی بر لزوم رسیدگی به مشکلات مردم شهید پرور شهرستان بشاگرد ، مسئولین قضایی استان با تبعیت از دستور ایشان ضمن ابلاغ سلام ویژه آیت الله رئیسی به مردم خونگرم و انقلابی بشاگرد ، از نزدیک به مسائل و مشکلات مطرح شده رسیدگی نمودند.

صالحی تأکید کرد: با هدف افزایش خدمت رسانی به مردم، ساختمان جدید دادگاه عمومی شهرستان بشاگرد کلنگ زنی شده و این مجتمع در زمینی به مساحت شش هزار متر مربع ، زیربنای 900 متر و با اعتباری بالغ بر سی میلیارد ریال ظرف 9 ماه احداث خواهد شد.

وی همچنین با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای شهرستان بشاگرد و تجلیل از ایثارگری های مردم این شهرستان تأکید کرد: دستگاه قضایی استان هرمزگان با تمام توان خود از محرومیت زدایی و توسعه زیرساخت ها در بشاگرد حمایت می کند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در ادامه به همراه جمعی از مسئولان قضایی در دیدار چهره به چهره با اقشار مختلف مردم شهرستان بشاگرد مطالبات آنها را بررسی کرد.

در جریان این دیدار که در محل مسجد جامع شهر سردشت بشاگرد برگزار شد و بیش از پنج ساعت به طول انجامید ، هر یک از مراجعان درخواست‌های خود را با رئیس کل دادگستری و مسئولین قضایی استان در میان گذاشتند و درخصوص رسیدگی به مسائل و مشکلات مطرح شده دستورات لازم صادر شد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در پایان این دیدار ضمن اعلام این مطلب که دغدغه ریاست محترم قوه قضائیه در جهت رسیدگی به مطالبات مردم شریف بشاگرد را تا حصول نتیجه نهایی و رفع مشکلات موجود پیگیری خواهیم کرد ، خاطرنشان کرد: مطالبات مطرح شده و تصمیمات اتخاذ شده در جریان این دیدار مردمی را به منظور تسریع در روند رسیدگی به آنها و احقاق حقوق مراجعین با دیگر مسئولین عالی استان مطرح خواهیم کرد تا درنتیجه هم افزایی و هماهنگی میان دستگاه های متولی ، روند محرومیت زدایی و توسعه این شهرستان تسریع شود.

انتهای پیام/*

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار