مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان گفت: بر اساس برنامه زمان‌بندی تی بی ام تونل شرقی خط دوم قطارشهری اصفهان به ایستگاه زینبیه رسید.
کد خبر: ۷۹۱۹۱۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آبان ۱۳۹۸ - ۱۹:۳۷ 26 October 2019

به گزارش تابیناک اصفهان به نقل از روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان قطارشهری اصفهان، محمدرضا بنکدار هاشمی مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان با اشاره به روند حفاری و سگمنت‌گذاری تونل خط دوم قطارشهری اصفهان اظهار داشت: تی بی ام تونل غربی خط دوم قطارشهری اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک(شهرک امام حسین(ع)) تا میدان امام علی(ع) در روزهای پایانی شهریور امسال به ایستگاه زینبیه رسید.

او ادامه داد: همچنین با افزایش جبهه‌های کاری در روند حفاری و سگمنت‌گذاری تونل شرقی این مسیر، بر اساس پیش‌بینی‌های قبلی، تی بی ام تونل شرقی خط دوم قطارشهری اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک(شهرک امام حسین(ع)) تا میدان امام علی(ع) صبح امروز جمعه 3 آبان، پس از حفاری و سگمنت‌گذاری نزدیک به 1100 متر، به ایستگاه حرم زینبیه رسید.

مدیرعامل سازمان قطارشهری اصفهان تصریح کرد: تی بی ام تونل غربی خط دوم قطارشهری اصفهان که در یک ماه گذشته، در حال اُورهال و آماده‌سازی برای حفاری مجدد بوده، ظرف چند هفته آینده، ایستگاه حرم زینبیه را ترک خواهد کرد و به طرف ایستگاه عاشق اصفهانی حرکت می‌کند.

اوادامه داد: در این مدت، تی بی ام تونل شرقی نیز در ایستگاه زینبیه، پس از اُورهال و آماده‌سازی مجدد، با فاصله زمانی پیش‌بینی شده، به طرف ایستگاه عاشق اصفهانی حرکت خواهد کرد.

بنکدار هاشمی با اشاره به رکوردهای صورت گرفته در روند حفاری تونل غربی و شرقی خط دوم متروی اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک(شهرک امام حسین(ع)) تا میدان امام علی(ع) گفت: در طول 6 ماه حفاری دو تونل، پرسنل زحمت‌کش، پیمانکاران، مشاوران، ناظران و سایر عوامل این پروژه بزرگ، با ثبت رکورد 21 رینگ حفاری و سگمنت‌گذاری در شبانه‌روز معادل حدوداً 30 متر که در کشور ایران بی‌سابقه بوده، اتفاق بزرگی را در اجرای پروژه رقم زدند.

او افزود: عملیات حفاری تونل غربی خط دوم قطار شهری اصفهان حد فاصل ایستگاه دارک(شهرک امام حسین(ع)) تا میدان امام علی(ع)، اسفند سال 1397 و عملیات حفاری همزمان تونل شرقی این قسمت از خرداد امسال آغاز شد.

گفتنی است، تاکنون در دو تونل خط دوم قطارشهری اصفهان، نزدیک به یک هزار و 600 رینگ حفاری و نزدیک به 2 هزار و 200 متر حفاری صورت گرفته و حجم حفاری مکانیزه این بخش بیش از 86 هزار متر مکعب است.

مسیر اولویت بهره‌برداری خط دوم مترو اصفهان حدفاصل ایستکاه دارک شهرک امام حسین(ع) تا مدرس نجفی به طول ۱۴.۷ کیلومتر است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار